|

غیبت دوباره ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی

دانیال اسماعیلی فر همچنان یکی از چهره های غایب اردوهای تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

هر دو مدافع راست دعوت شده به اردوی تیم ملی از توانایی های زیادی برخوردارند اما دانیال اسماعیلی‌فر یکی از بازیکنانی است که از نگاه برخی می توانست در اردوی تیم ملی حضور داشته و مثل بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران از سوی امیر قلعه نویی و دستیارانش محک جدی بخورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آن هم در شرایطی که هم رامین رضاییان و هم صادق محرمی به عنوان دو مدافع راست حاضر در لیست بارها به اردوهای تیم ملی دعوت شده و بارها و بارها پیراهن ملی را به تن کرده اند تا امیر قلعه نویی شناخت خوبی از آن ها داشته باشد.

فراموش نکنیم دانیال اسماعیلی فر فصل گذشته در شرایطی جایگزین رامین رضاییان در پرسپولیس شد که فشار زیادی را متحمل شد اما در نهایت به سرعت در جمع سرخ پوشان جا افتاد.

آمار نشان می دهد مدافع راست پرسپولیس عملکرد خوبی در فصل قبل داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ 22 و همین طور جام‌حذفی بوده و کمتر کسی دوئل های او با مهدی قائدی و مهار این ستاره تکنیکی را فراموش می کند. برهمین اساس اسماعیلی فر بی شک یکی از چهره‌های موثر پرسپولیس در راه کسب 2 جام فوتبال ایران در فصل قبل بوده است. 

اسماعیلی‌فر در لیگ 23 و در 4 هفته سپری‌شده از لیگ جاری نیز در تمام بازی ها حضور ثابت داشته و 360 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است. جالب این که دانیال اسماعیلی فر با امتیاز 7.06 یکی از 5 بازیکن برتر سرخپوشان در لیگ جاری از نگاه متریکا بوده است.

اما در تیم ملی همچنان رامین رضاییان و صادق محرمی به او ترجیح داده می‌شوند و فرصتی برای ابراز وجود به دانیال نمی‌رسد. اتفاقی که امروز نیز از سوی امیر قلعه نویی رعایت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی