|

یحیی ستاره پرسپولیس را می بخشد؟

میلاد سرلک امشب به ترکیب اصلی پرسپولیس برمی گردد.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد سرلک به دلیل دو کارت زرد عجیب و غریبی که در بازی با النصر دریافت کرد از زمین اخراج شد تا علاوه بر 10 نفره شدن پرسپولیس در آن بازی حساس، سرخ پوشان از حضور او در بازی با الدحیل نیز محروم باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از این رو و بر اساس گمانه زنی برخی رسانه ها، یحیی گل محمدی از سرلک بابت اخطارهای بی‌دلیلی که در بازی با النصر گرفت و زمینه شکست تیمش را فراهم کرد شاکی بوده و به این خاطر برخی احتمال دادند او تصمیم بگیرد حداقل برای بازی با گل گهر سرلک را در ترکیب اصلی نگذارد. در این صورت سرمربی سرخ پوشان بدون دست زدن به ترکیب تیم برنده، با همان ترکیب بازی با الدحیل روانه بازی با گل گهر می شد.

اما به نظر می رسد میلاد سرلک باز هم یحیی گل محمدی، سرلک را به تمام هافبک های تیمش ترجیح داده و قرار است شماره 10 سرخ ها به ترکیب خط میانی پرسپولیس برگشته و جای مسعود ریگی را بگیرد. آن هم در شرایطی که در بازی قبلی و در غیاب سرلک، خط میانی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و مسعود ریگی یکی از ستاره های پرسپولیس و زمین بود و زوج ریگی-رفیعی یک بازی خوب و کاملا موثر را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است میلاد سرلک مورد اعتمادترین هافبک یحیی گل محمدی است و در سال های اخیر تنها به دلیل مصدومیت یا محرومیت از ترکیب بیرون مانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها