|

آیا ونالدو دور از چشم جورجینا به این زن تجاوز کرده؟

کاترین مایورکا مدعی است که به عنوان حق السکوت، 375 هزار یورو از کریستیانو رونالدو دریافت کرده تا در مورد تجاوز به خودش ساکت بماند.

لینک کوتاه کپی شد

وکلای کریستیانو رونالدو شاید مجبور شوند که به دادگاه برگردند تا در مورد حق السکوتی توضیح بدهند که به زنی پرداخته شده که ستاره پرتغالی را به تجاوز در هتلی در لاس وگاس در سال 2009 متهم کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، کاترین مایورکا مدعی است که به عنوان حق السکوت، 375 هزار یورو از کریستیانو رونالدو دریافت کرده تا در مورد تجاوز به خودش ساکت بماند. ستاره پرتغالی این اتهامات را رد کرده و در بیانیه ای در اکتبر 2018 گفته بود:" اتهاماتی که علیه من زده شده را اساسا تکذیب می کنم. تجاوز، یک جرم غیرقابل بخشش است و علیه همه چیزهایی است که به آن باور دارم."

مایورگا در سال 2018 به دادگاهی در نوادا شکایت کرده بود که در نهایت شکایت وی شکست خورد و قاضی در ژوئن 2022 به سود رونالدو حکم داد.  این زن خواستار دریافت غرامت بیشتر شده بود اما جنیفر دورسی، قاضی پرونده درخواست آنها را رد کرد  و لزلی مارک، وکیل مایورکا را به تلاش برای ربودن اسناد محرمانه متهم کرد. 

حالا اسکای نیوز گزارش داده است که تیم حقوقی مایورکا روز چهارشنبه با مدارک جدیدی به دادگاه مراجعه کرده اند و امیدوارند که کریستیانو را به دادگاه بکشانند. در حقیقت وکلای مایورکا معتقد هستند که اگر رابطه به صورت توافقی بوده، دلیلی نداشته که کریستیانو حق السکوت بپردازد. 

رونالدو در سال 2019 در مصاحبه ای گفته بود که از صحبت در مورد این پرونده خجالت زده می شود چرا که با آبروی او بازی شده است.

Thumbs-1-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی