|

سخت ترین بازی فصل سپاهان

این دیدار را به نوعی می توانیم جدی ترین محک خط دفاعی سپاهان در این فصل بدانیم.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های سپاهان و الاتحاد در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند و این دیدار در حالی برگزاری می شود که طلایی پوشان اصفهانی در بازی ابتدایی خود مقابل نیروی هوایی عراق 2-2 مساوی کردند و از سوی دیگر الاتحاد با نتیجه 3-0 آلماتیق را شکست داد.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ الاتحاد جدی ترین رقیب سپاهان در این گروه است و پیش از بازی های هم پیش بینی می شد که سپاهان با این تیم جنگ سختی بر سر صدرنشینی داشته باشد اما شاگردان مورایس در همان بازی اول لغزیدند و این بازی فرصت خوبی برای جبران دو امتیاز از دست رفته مقابل نماینده عراق است.

  • چالش بزرگ خط دفاعی سپاهان

خط دفاعی سپاهان همچنان همان از نقاط ضعف قبلی خود یعنی کند بودن و ضربه پذیر بودن مقابل حملات سریع برخوردار است و این مورد می توان در بازی با الاتحاد ضربات زیادی به سپاهان بزند. الاتحاد در بازی اول خود در لیگ قهرمانان هم نشان داد که علاوه بر این که با نفرات بالا حملات تیم را شکل می دهد بلکه مهاجمان و بال های کناری هم از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین نکته می تواند برای سپاهان خبر بسیار بدی باشد و در همین راستا می توانیم ادعا کنیم این بازی جدی ترین محک خط دفاعی سپاهان تا به اینجای فصل خواهد بود چرا که مدافعین این تیم قرار است مقابل یک خط حمله بسیار کلاس بالا ایستادگی کند.

  • عرض بالا در حملات

تیم الاتحاد در بازی ابتدای خود در رقابت های لیگ قهرمانان با سیستم 3 دفاعه مقابل رقیب خود به میدان رفت و در بازی با سپاهان هم به احتمال زیاد با همین سیستم که از عرض بالایی نیز برخوردار است بازی خواهد کرد و همین عرض بالا هم می تواند برای سپاهان خطرناک باشد چرا که فولبک های سپاهان علاقه زیادی به نفوذ دارند و احتمال پشت خوردن بازیکنان این تیم در این بازی مثل مدافعین میانی تیم بسیار بالا است.

آمار به خوبی به این قضیه استناد می کند که الاتحاد یک تیم چپ حمله است و اکثر حملات این تیم از سمت چپ پایه ریزی می شود جایی که با حضور احمد باماسود،‌ وینگ بک چپ این تیم بازیسازی تیم به فاز سوم بیلدآپ انتقال پیدا می کند و به نظر می رسد برای بازی این هفته با توجه به این که رامین رضاییان مدافع کناری سمت سپاهان است کار سختی را برای مهار بازیکنان الاتحاد داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها