|

نظر جالب حسین کلانی در مورد رونالدو برعکس پروین است

با وجود همه مسائلی که ایجاد کردند، خود رونالدو تعریف کرد. ملت ما در دنیا ضرب‌المثل هستند و مهربان و مهمان‌نواز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

حسین کلانی که امروز در مراسم جشن تولد علی پروین حاضر شده بود، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک روز خیلی خوب برای من است که اینجا هستم. تولد دو تا از عزیزان من است و خوشحالم که اینها را سلامت می‌بینیم. البته محمود جان مقداری کسالت دارد که ان‌شاءالله زودتر مرتفع شود و خیال همه راحت شود. علی جان هم حالش خوب است و خوشحال هستم‌. البته خانم پروین خیلی مراقب علی جان است و نمی‌گذارد هر کاری که دلش می‌خواهد بکند؛ ایشان همیشه یار اصلی علی جان بودند و ان‌شاءالله سلامت باشند. امروز، روز خیلی خوبی است و در کنار تمام کسانی که دوست‌شان دارم، هستم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، او که به تازگی به ایران بازگشته است، در خصوص کسالت خود توضیح داد: یک لخته خونی در مغزم پیدا شد و مشکلاتی ایجاد کرد. برای آئورت چپم هم مشکلاتی پیش آمد و به همین دلیل اجازه نمی‌دادند که رانندگی و پرواز کنم. به همین دلیل مدتی آنجا ماندگار شدم اما خوشبختانه در اولین فرصت آمدم. من به همه جوان‌های عزیز بگویم هیچ جای دنیا مثل کشور خودمان نیست؛ آب و خاک، کویر، سبزه‌ها، جنگل‌ها و... اینجا بهترین‌های دنیا است و همه کسانی هم که آن طرف هستند، آرزو دارند اینجا باشند. من این سعادت را دارم که می‌توانم بروم و بیایم و خوشحالم که الان برگشته‌ام.

کلانی در خصوص حضور رونالدو در ایران و تقابل پرسپولیس و النصر عنوان کرد: من حین بازی در هواپیما بودم اما قبول کنید که رونالدو، مسی و چند بازیکن دیگر استثنایی هستند و صحبت درباره آنها درست نیست. علاوه بر این، این بازیکنان در شرایطی هستند که در زمین می‌دانند چه کار کنند و حضورشان در زمین، یک ستون برای تیم‌شان است. شاید ما از چیزی که می‌بینیم خوشمان نیاید؛ ما انتظار داریم رونالدو و امثال او چند گل بزنند اما بچه‌های ما هم آنقدر دست و پا بسته نیستند و گل‌هایی هم که خوردیم به خاطر اشتباهات خودمان بود.

ستاره سابق سرخپوشان در مورد استقبال از رونالدو گفت: با وجود همه مسائلی که ایجاد کردند، خود رونالدو تعریف کرد. ملت ما در دنیا ضرب‌المثل هستند و مهربان و مهمان‌نواز هستند. خیلی سعی می‌کنند به ما ضربه بزنند که نمی‌توانند. دیدید که کشتی‌گیرهایشان به ایران آمدند و چطور از آنها پذیرایی کردند. هر ورزشکار و مهمانی آمد، به آنها احترام گذاشتند. مردم ما برای دیگران احترام قائل هستند و کاری نداریم که دیگران احترام قائل می‌شوند یا خیر. به هر حال اتفاقاتی افتاد که برخی خوش‌شان آمد و برخی نه اما اینها مسائل شخصی است و عمومی نیست. متاسفانه ما گاهی همه چیز را به صورت جمعی پیش می‌بریم و کلی صحبت می‌کنیم، در صورتی که عقیده آدم‌ها به خودشان مربوط است و به کس دیگری مربوط نیست که شما بخواهید معلم شوید و به بقیه یاد بدهید. به هر حال در زمینه فوتبال هزاران اتفاق رخ می‌دهد.

کلانی در پایان به تمجید از محمود خوردبین و علی پروین پرداخت و گفت: ما سه نفر که اینجا نشسته‌ایم، سال‌های سال شادی‌ها و ناراحتی‌هایمان با همدیگر بوده است. یک روح در چند جسم بودیم. تفاوت ما با بقیه تیم‌ها این بود که یک واحد بودیم. ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که پرسپولیس را نگه داشتیم، اما این دو شخص که اینجا نشسته‌اند بعد از انقلاب پرسپولیس را با زحمات خودشان نگه داشتند. خوشحالم که همیشه با هم و پشت هم بودند و توانستند این باشگاه را حفظ کنند که به اینجا برسد. الان هم کسانی که در باشگاه هستند، خدمت می‌کنند. باشگاه پرسپولیس متعلق به هیچکس نیست و تنها متعلق به مردم ایران است. خوشحالم که این دو عزیز سالم هستند و امیدوام سال‌های سال در کنار باشگاهی که همه ما عاشقانه آن را دوست داریم، حضور داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی