|

وحید امیری و ترابی به بازی پرسپولیس مقابل الدحیل می رسند؟

بیرانوند درباره آخرین وضعیت وحید امیری خبر خوشی به هواداران پرسپولیس داد و گفت قطعا او در بازی مقابل الدحیل حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت وحید امیری تا قبل از بازی با الدحیل برطرف خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری در دیدار پرسپولیس با النصر عربستان باعث نگرانی هواداران و سرمربی این تیم شده بود. در همین خصوص آخرین خبرها حکایت از آن داشت که احتمال رسیدن ترابی به بازی هفته دوم لیگ قهرمانان مقابل الدحیل قطر زیاد است اما امیری قطعا این بازی مهم را از دست خواهد داد.

با وجود اینکه این گمانه زنی‌ها بر اساس توضیحات کادر پزشکی پرسپولیس مطرح شده بود، علیرضا بیرانوند که دیشب در استودیوی برنامه فوتبال برتر حضور دارد، درباره آخرین وضعیت وحید امیری  خبر خوشی به هواداران پرسپولیس داد و گفت قطعا او در بازی مقابل الدحیل حضور خواهد داشت.

البته بیرانوند ادعای خود را صرفا به عنوان پیش بینی مطرح کرد ولی تاکید داشت با توجه به شناختی که از سختکوش بودن وحید امیری دارد، این بازیکن حتما خود را برای هفته دوم لیگ قهرمانان آماده می‌کند. او این را هم گفت که امیری قبلا با وجود مصدومیت‌های جدی‌تر به تیم کمک کرده و شک ندارد که این بار هم تیم را همراهی خواهد کرد.

ناگفته نماند که پیش از این هم یکی از اعضای کادر پزشکی پرسپولیس عنوان کرده که مهدی ترابی دیگر مصدوم پرسپولیس در تمرینات قطر پا به توپ خواهد شد اما وضعیت نهایی او یک روز قبل از بازی یعنی یکشنبه 9 شهریور مشخص می‌شود و در صورتی که تست آمادگی جسمانی موفقی داشته باشد می‌تواند با صلاحدید یحیی گل‌محمدی مقابل الدحیل به میدان برود.

بخش جالب ماجرای مربوط به ترابی اینجاست که سرمربی الدحیل خبرهای مربوط به مصدومیت مهدی ترابی را جدی نگرفته و حتی به بازیکنان گفته همانطور که بیرانوند بر خلاف اخبار قبلی به بازی با النصر رسید، ترابی هم به این بازی می‌رسد!

با این حال هیچ بعید نیست که هر دو ستاره پرسپولیس بتوانند این تیم را مقابل الدحیل قطر همراهی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی