|

سون می گوید الان وقت افتخار است!!

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، در این بازی هر دو گل تیمش را زد تا مهم‌ترین نقش را در شکست نخوردن تیم پوستکوگلو بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

سون هیونگ مین، ستاره اصلی تاتنهام در بازی امروز مقابل آرسنال می‌گوید همه بازیکنان اسپرز در این بازی درخشان ظاهر شدند و هواداران باید به تیم‌شان افتخار کنند.سون: هواداران حالا می‌توانند به ما افتخار کنند

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، ورزشگاه امارات، خانه آرسنال، امروز میزبان اولین دربی شمال لندن در فصل جاری بود.

دیداری پرهیجان که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، در این بازی هر دو گل تیمش را زد تا مهم‌ترین نقش را در شکست نخوردن تیم پوستکوگلو بازی کند.

عده‌ای از هواداران تاتنهام از رفتار هواداران آرسنال با این ستاره کره‌ای عصبانی هستند و معتقدند آنها به سون توهین نژادی کرده‌اند. ولی ستاره کره‌ای در پایان مسابقه ترجیح داد در این باره صحبت نکند.

او در گفتو با شبکه اسکای به ستایش از بازیکنان تاتنهام پرداخت و گفت عملکرد تیمش امروز به نظر او بی عیق و نقص بوده است.

دربی‌ها همیشه سخت است ولی ما امروز عالی بودیم

این یک دربی است و دربی‌ها همیشه سخت هستند. ولی عملکرد بچه‌ها عالی بود. اصلا بی‌نظیر بودند. از ثانیه اول تا لحظه‌ای که سوت آخر به صدا درآمد همه بازیکنان تاتنهام عالی کار کردند.

هواداران تاتنهام باید به این تیم افتخار کنند

ما در این بازی از جان و دل مایه گذاشتیم و فکر می‌کنم هواداران باید به این تیم افتخار کنند. شکی نیست که می‌خواستیم برنده شویم و با پیروزی برگردیم ولی روی هم‌رفته عملکردمان به نظرم عالی بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی