|

چشم امید یحیی در بازی مقابل النصر

پنالتی زن اول النصر در دیدار با پرسپولیس، بدون شک کریستیانو رونالدو خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به احتمال بسیار زیاد گئورگی گولسیانی پنالتی زن اول پرسپولیس در دیدار با النصر عربستان روی نیمکت خواهد نشست. این مدافع گرجی در فصل گذشته تمامی پنالتی های خود را تبدیل به گل کرد. گئورگی گولسیانی بازیکنی بسیار خونسرد است که در سپاهان اصفهان و نساجی مازندران تیم‌های سابق خودش هم پنالتی زن اول بوده است اما در دیدار با النصر عربستان، به احتمال فراوان نیمکت نشین خواهد بود.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ با این حساب شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید پنالتی زن اول پرسپولیس در غیاب گئورگی گولسیانی چه کسی است؟ از اردوی پرسپولیس خبرمی رسد که یحیی گل محمدی دو بازیکن را برای این منظور در نظر گرفته است. گزینه اول محمدحسین کنعانی زادگان است که در دیدارهای دوستانه هم پنالتی زد و فصل گذشته در الاهلی قطر نیز پنالتی زن اول تیمش بود. او گزینه اول پرسپولیس برای ایستادن پشت ضربه پنالتی احتمالی بازی با النصر عربستان است.

گزینه دوم مهدی ترابی است. او در دو، سه فصل اخیر پنالتی زن اول تیمش بود اما خراب کردن پنالتی در دیدار رفت فصل گذشته با تراکتور تبریز، فشار زیادی روی او وارد کرد تا یحیی گل‌محمدی این وظیفه را به گئورگی گولسیانی واگذار کند. البته مهدی ترابی همچنان در ذهن یحیی گل‌محمدی یک پنالتی زن مهم است و بر همین اساس در صورتی که محمدحسین کنعانی زادگان به هر دلیلی پشت توپ قرار نگیرد، مهدی ترابی این مأموریت را بر عهده خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی