|

ترکیب احتمالی النصر مقابل پرسپولیس چگونه است؟

کاسترو از میان اوسپینا، لاپورت، تلس، فوفانا، بروزوویچ، اوتاویو، تالیسکا، مانه و رونالدو می‌تواند ۵ بازیکن را مقابل پرسپولیس به کار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های پرسپولیس و النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، بنا بر قوانین AFC هر تیم در لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی فقط اجازه استفاده از ۵ بازیکن خارجی (غیرآسیایی) را در ترکیب خود دارد. از همین رو لوئیز کاسترو از میان اوسپینا، لاپورت، تلس، فوفانا، بروزوویچ، اوتاویو، تالیسکا، مانه و رونالدو فقط می‌تواند ۵ بازیکن را در ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس به کار بگیرد.

اوسپینا به دلیل مصدومیت مدت‌ها است از تمرینات گروهی فاصله گرفته و از لیست النصر در مرحله گروهی خارج شده و قطعا نواف العقیدی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت. فوفانا نیز در دیدار‌های اخیر النصر غائب بوده و بعید است مقابل پرسپولیس به کار گرفته شود.

تلس تنها گزینه دفاع چپ النصر خواهد بود و قطعا در ترکیب حضور خواهد داشت. بروزوویچ نیز که در دیدار‌های اخیر النصر درخشش قابل توجهی داشته به احتمال فراوان در ترکیب حضور خواهد داشت.

از میان ۳ گزینه خط حمله خطرناک النصر نیز کاسترو به ناچار مجبور به استفاده از ۲ نفر از آنان خواهد بود و از میان تالیسکا، رونالدو و مانه، احتمالا تالیسکا از لیست خط بخورد

با این شرایط النصر احتمالا با ترکیب نواف العقیدی (دروازه‌بان)، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام و الکس تلس (خط دفاع)، عبدالمجید الصلیهم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، ایمن یحیی، سادیو مانه (خط هافبک) و کریس رونالدو در خط حمله به مصاف پرسپولیس برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی