|

پرسپولیس معترض است چون حقش را می خواهد

هدایتی: من مطمئن هستم که کمیته محترم انضباطی بهترین تصمیم ممکن را با توجه به شرایط پرونده می‌گیرد و به اطلاع اصحاب رسانه می‌رساند.

لینک کوتاه کپی شد

وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مستندات علیه باشگاه سپاهان از سوی کارگروه ناظر بر قراردادها به صورت محرمانه در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، هومن هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس، در پایان جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پیکان از سپاهان اظهار داشت: ما از بازگو کردن مطالب مربوط به جلسه معذور هستیم. خود کمیته محترم انضباطی رسیدگی کرد و فرصت کافی برای دفاع در اختیار همه طرفین قرار داد.‌ مواضع باشگاه هم از سوی مدیرعامل محترم، معاونت حقوق و مدیررسانه‌ای باشگاه ارائه می‌شود.

او در ادامه گفت: آن چیزی که من از طرف خودم به عنوان نماینده باشگاه حاضر در این جلسه می‌توانم بگویم این است که همانطور که تدوین مقررات مالی موجب عدالت و جوانمردی در فوتبال می‌شود، نادیده گرفتن و نقض آن هم موجب نقض عدالت و بی طرفی می‌شود. ماده ۵۱ مقررات انضباطی درباره این مسائل صحبت کرده و من مطمئن هستم که کمیته محترم انضباطی بهترین تصمیم ممکن را با توجه به شرایط پرونده می‌گیرد و به اطلاع اصحاب رسانه می‌رساند.

هدایتی در خصوص لایحه باشگاه پرسپولیس در این پرونده توضیح داد: ما بر اساس ماده ۵۱ مقررات انضباطی اعتراض کردیم. این ماده می‌گوید نادیده گرفتن تمامی مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی باشگاه‌ها و حتی بازیکنان ممنوع است و همه افرادی که در فوتبال حضور دارند، موظف هستند دستورالعمل‌ها را رعایت کنند، از جمله دستورالعمل‌های ناظر بر قراردادها.

وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت سپاهان از رضا درویش به دلیل اظهارنظر او در خصوص عیسی آل‌کثیر عنوان کرد: من در آن زمینه مسئولیت و ماموریتی ندارم. آقای آل‌کثیر قراردادش با باشگاه پرسپولیس تمام شده بود اما در حال انعقاد قرارداد بودیم.

هدایتی در پاسخ به این سوال که مستندات چطور به دست باشگاه‌ پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها رسیده است، گفت: تمام باشگاه‌هایی اینجا هستند، به این مطالب دسترسی نداشتند و موارد از سوی کارگروه ناظر بر قراردادها به صورت محرمانه در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار گرفته است.

او در واکنش به اینکه آیا پرسپولیس بدون مستندات شکایت کرده است، توضیح داد: ماده ۵۱ می‌گوید رعایت مقررات ضروری است و باشگاه پرسپولیس هم حق خودش را نسبت به عدالت در لیگی که در آن حضور دارد، خواستار شده است.

نماینده باشگاه پرسپولیس در پایان درباره حضور نماینده سازمان بازرسی در جلسه امروز گفت: نماینده سازمان بازرسی نبودند و نماینده کارگروه تشریف داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی