|

گل محمدی در مورد باهویی واقعا سورپرایز شد یا اینکه رکب خورد؟!

باشگاه پرسپولیس با همه بازیکنانی که یحیی لیست داده بود به هر دلیل به توافق نرسید، اما در فاصله چند ساعت نبیل باهویی را جذب کرد!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در لحظه آخر نقل و انتقالات یک مهاجم سوئدی به خدمت گرفت. نکته جالب توجه اینجاست که نبیل باهویی در حالی سرخپوش شد که اصلا در لیست نفراتی نبود که یحیی گل محمدی خواستار جذب آن‌ها شد. در واقع باشگاه پرسپولیس با همه بازیکنانی که یحیی لیست داده بود به هر دلیل به توافق نرسید، اما در فاصله چند ساعت نبیل باهویی را جذب کرد!

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، در این ارتباط با خبر شدیم که درویش صبح امروز نام باهویی را به یحیی اعلام می‌کند و موافقت او را برای جذب این مهاجم می‌گیرد در حالی که با ایجنت او قبلا برای این انتقال به توافق رسیده بود.

به نظر می‌آید درویش به خاطر بی اعتمادی اش به یحیی و ایجنت‌های اطراف او این بار تصمیم گرفت که خودش برای جذب مهاجم خارجی اقدام کرده و با ایجنت مورد اعتمادش این انتقال را نهایی کند.
انتقالی که چندان مورد رضایت یحیی نبوده و باید دید واکنش او به این انتقال در رسانه‌ها به چه شکل خواهد بود. در همین خصوص مربی پرسپولیس مدعی شده که مهاجم جدید تیمش را رد کرده بود.

نبیل باهویی بازیکن سوئدی جدید پرسپولیس قبلا مورد تایید یکی از اعضای کادرفنی این تیم قرار نگرفته بود.

ماجرا از این قرار است که یکی از دستیاران ایرانی پرسپولیس امروز بعد از اینکه شنیده قرار است باهویی تا چند ساعت دیگه سرخپوش شود به یحیی گل محمدی اعلام می‌کند قبلا یک ایجنت نام این بازیکن را به او معرفی می‌کند، اما بعد از بررسی‌هایی که داشته متوجه شده به کار پرسپولیس نمی‌آید. این مسئله نشان می‌دهد باهویی که در واقع خرید درویش برای پرسپولیس روز‌های سختی را در این تیم خواهد داشت. ناگفته نماند که باهویی فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر ۹ بازی انجام داده، اما موفق به زدن گل نشده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی