|

ترکیب تیم ملی امید ایران در بازی با ازبکستان

نفرات منتخب عنایتی در بازی امیدهای ایران مقابل ازبکستان مشخص شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال المپیک ایران پس از کسب دو پیروزی متوالی و پُر گل در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ و جام ملت‌های آسیا مقابل تیم‌های امید هنگ کنگ و افغانستان، امروز آخرین بازی را در یک جدال حساس برابر ازبکستان برگزار می‌کند تا به صدرنشینی برسد و صعودش قطعی شود.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ محمدرضا خالدآبادی پس از دو کلین‌شیت پیاپی مقابل هنگ‌کنگ و افغانستان، امروز هم در جمع نفرات اصلی امیدهای ایران برابر ازبکستان دیده می‌شود و به دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این مسابقه حساس است.

محمدامین حزباوی که پس از نمایش درخشان و گلزنی در نخستین بازی تیم المپیک ایران مقابل هنگ‌کنگ، بخاطر جلوگیری از دریافت کارت زرد و محرومیت در دیدار با افغانستان نیمکت‌نشین شده و جای خود را به دانیال ایری داده بود، امروز مجددا به جمع نفرات اصلی بازگشته و به جای ایری به میدان خواهد رفت و محمدرضا بردار هم برای سومین مسابقه پیاپی در پست دفاع میانی به کار گرفته شده است.

سامان تورانیان و حسین گودرزی، دو مدافع کناری تیم امید ایران پس از دو نمایش تاثیرگذارشان در دو دیدار قبلی که به ترتیب موفق به ثبت پاس گل و گلزنی هم شدند، امروز هم برابر امیدهای ازبکستان در ترکیب ابتدایی حضور دارند.

محمد قربانی، ستاره سپاهان و تیم المپیک ایران پس از دو مسابقه گلزنی پیاپی بازهم در خط میانی تیم امید دیده می‌شود و جلوتر از او هم مطابق انتظار، محمدجواد حسین‌نژاد دیگر سپاهانی تیم المپیک در ترکیب دیدار مقابل ازبکستان دیده می‌شود.

علی پوردارا که در دیدار گذشته مقابل افغانستان به ترکیب تیم امید اضافه شد و جای یاسین سلمانی را گرفته بود، امروز با نظر رضا عنایتی در جمع ۱۱ نفر دیده می‌شود که البته سلمانی هم که شرایطی مثل حزباوی داشت، به ترکیب بازگشته و کاپیتان امیدها برابر ازبکستان است.

امیر جعفری نیز مثل دو بازی قبل در پست وینگر چپ استفاده شده و اللهیار صیادمنش، ستاره لژیونر تیم المپیک که در دو دیدار قبلی گلزنی کرده بود، امروز هم در جمع نفرات اصلی قرار گرفته و امید اول گلزنی مقابل ازبکستان است.

رضا عنایتی در مسابقه امروز مقابل ازبکستان دو تغییر در ترکیب تیم فوتبال المپیک ایران نسبت به بازی گذشته برابر افغانستان به وجود آورده که محمدامین حزباوی و یاسین سلمانی به جای دانیال ایری و مهدی هاشمی‌نژاد بازی خواهند کرد.

ترکیب امیدهای ایران مقابل ازبکستان را این نفرات تشکیل می‌دهند:

محمدرضا خالدآبادی، محمدامین حزباوی، محمدرضا بردار، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد قربانی، محمدجواد حسین نژاد، علی پوردارا، امیر جعفری، یاسین سلمانی و اللهیار صیادمنش

گفتنی است دیدار تیم‌های فوتبال امید ازبکستان و ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه جار شهر تاشکند آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی