|

انتقاد ها از یحیی گل محمدی منصفانه است؟

یکی از انتقاداتی که این روزها متوجه گل محمدی است شامل چند کلمه است. ترکیبی که تعادل ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس فقط تا غروب سه‌شنبه (فردا) وقت دارد لیست ارسالی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا را اصلاح کند. در این میان اگرچه طبق وعده مسئولان باشگاه پرسپولیس، جذب مهاجم نهایی شده اما همچنان سرخ پوشان در چند پست با کمبود بازیکن مواجه هستند. آن هم در حالی که پرسپولیس در برخی پست‌ها با ترافیک شدید بازیکن روبه‌رو است. 

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ درون دروازه، علیرضا بیرانوند تقریبا بدون رقیب است و اگر او به نخستین بازی تیم در لیگ قهرمانان نرسد، دو دروازه‌بان زیر 21 سال که سابقه یک دقیقه بازی در لیگ برتر را ندارند قرار است در بازی با النصر از دروازه سرخپوشان محافظت کنند. جالب اینکه پرسپولیس در این پست احمد گوهری را داشت اما او را به راحتی از دست داد بدون این که جانشینی برای او جذب کرده باشد. از سوی دیگر محمدرضا خالدآبادی نیز راهی استقلال شد تا طبق محاسباتش بازی بیشتری انجام دهد. او در تماس تلفنی که با ننکا مربی گلرهای پرسپولیس داشت متوجه شد در پرسپولیس فرصت بازی چندانی برای او مهیا نیست.

در پست دفاع میانی یحیی گل‌محمدی در حالی خواستار کنعانی‌زادگان شد که پورعلی‌گنجی و گولسیانی بهترین زوج‌ فصل گذشته لیگ در خط دفاع بودند. ضمن اینکه علی نعمتی و فرشاد فرجی هم پست اصلی‌شان دفاع میانی است. اما برای پست دفاع چپ یحیی ترجیح داد به نعمتی (مدافع غیرتخصصی) و مهدی احمدی جوان بسنده کند. در پست دفاع راست نیز دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت هنانوف به مانند فصل گذشته با هم رقابت خواهند داشت.

پرسپولیسی ها در کناره‌ها (وینگر چپ و راست) مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید صادقی، وحید امیری، محمد عمری، یاسین سلمانی و میلاد سورگی را در اختیار دارند. باز بین این نفرات نهایتا دو نفر می‌توانند در ترکیب اصلی باشند در حالی که هر یک توانایی ثابت بازی کردن را دارند. این در شرایطی است که شهاب زاهدی فعلا بدون رقیب در نوک خط حمله سرخپوشان به میدان می‌رود که او هم ذاتا یک وینگر است نه مهاجم نوک.

 

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا پرسپولیس در خطوط 4 گانه بالانس نباشد. تعداد بالای هافبک ها و پست دفاع میانی برابر پست های خالی مهاجم، دروازه و البته دفاع چپ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها