|

تیم ملی آرژانتین همچنان وابسته مسی!

برخی تردید داشتند که مسی قرار است از این پس در آرژانتین بیشتر استراحت کند، ولی مربی آلبی سلسته تاکید کرد که لئو همچنان فیکس بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آرژانتین، 3.30 بامداد فردا به وقت تهران کار خود در مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی را از جدال برابر اکوادور شروع خواهد کرد. قهرمان جهان در این بازی میزبان است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در نشست خبری این بازی گفت که لیونل مسی در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال 2026 آمریکای جنوبی تا حد امکان دقایق بیشتری بازی خواهد کرد.

1918437

این بازیکن 36 ساله برنامه سنگینی در باشگاه جدیدش اینتر میامی داشته و در یکی دو ماه اخیر 9 بازی برای باشگاه آمریکایی انجام داده اما انتظار می رود روز پنجشنبه برای آلبی سلسته مقابل اکوادور در بوئنوس آیرس بازی کند.

اسکالونی در کنفرانس خبری خود گفت: «دیروز با مسی صحبت کردم و او گفت که کاملا در دسترس است و خسته نیست. در واقع او تا جایی که می تواند بازی خواهد کرد. برای ما، فقط این واقعیت که او در زمین است، اهمیت دارد. اگر نگرانی برای مصدومیت وجود نداشته باشد، دلیلی برای استراحت دادن به او نداریم.»

مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی با انتقال آزاد در ماه جولای، 11 گل در همین 9 بازی به ثمر رسانده و 5 پاس گل نیز داده است.

1920991

در این مدت، مسی با اینتر میامی شکست نخورده است و اولین جام خود- را با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل نشویل در ماه گذشته به دست آورد.

اسکالونی در ادامه گفت: «او الان در جایی بازی می کند که آنها او را دوست دارند و من همیشه می گویم که مسی وقتی در زمین فوتبال است، باید خوشحال باشد. صرف نظر از کشور یا شهری که در آن است، لئو باید فوتبال بازی کند و احساس راحتی و خوشی کند.»

لازم به ذکر است که آرژانتین سه شنبه هفته آینده در دومین دیدار مقدماتی در لاپاز به مصاف بولیوی خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی