|

حمایت وحید قلیچ از پرسپولیس!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و دو بازی حساس پیش رو صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قلیچ در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس نتایج خوبی گرفته ولی به نظرم هنوز جای کار دارد و تیم کاملی نشده است. تیم از لحاظ تنوع تاکتیکی کمی دست و پایش بسته است و دلیلش این است که مهره کلیدی و تاثیرگذار روی نیمکت کم دارد که گل‌محمدی بتواند با 2-3 تغییر در چینش ترکیب اصلی در مواقع لزوم تغییر تاکتیک بدهد. تیمی که فقط یک مهاجم نوک دارد مجبور است فقط به همین شکل کنونی بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ وی افزود: نمی‌دانم چرا باشگاه در جذب مهاجم تعلل می‌کند و نقل و انتقالات هم تمام شد و حالا فقط بازیکن آزاد می‌شود خرید. از وقتی یادم می‌آید می‌گویند قرار است یک مهاجم به پرسپولیس اضافه شود ولی اگر شما چیزی دیدید ما هم دیدیم. من تعجب می‌کنم وقتی هنوز بازیکن جدید جذب نشده و مطمئن نیستید که چه کسی می‌آید چرا عبدی و آل کثیر و دیاباته و پریرا را رد کردید؟ حداقل یک نفر از این نفرات برای نیمکت به درد نمی‌خورد؟ 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: در کل بازی‌هایی که از پرسپولیس دیدم فقط نیمه دوم بازی با فولاد بازی دلچسبی را شاهد بودیم و در سایر بازی‌ها عملکرد فنی تیم چنگی به دل نزد. تنها نکته مثبت پرسپولیس این است که بازیکنان با هم هماهنگ هستند و به فرم بازی مد نظر خود رسیده‌اند و می‌دانند در زمین چه می‌خواهند. اگر نیمه دوم بازی با فولاد را یک پیشرفت در بازی پرسپولیس در نظر بگیریم می‌تواند نشانه خوبی باشد.

قلیچ در مورد تقابل پرسپولیس با النصر و رویارویی بیرانوند با رونالدو هم توضیح داد: بازی‌های النصر را دیده‌ام و تیم خوبی هستند. رونالدو و مانه زوج خوبی در خط حلمه تشکیل دادند و خطرناک ظاهر می‌شوند ولی خب نباید خودمان را از پیش بازنده بدانیم. قبلاً هم پرسپولیس با السد بازی کرد که ژاوی و چند ستاره دیگر را داشتند و توانست ببرد و صعود کند. کار سخت است ولی غیر ممکن نیست.

وی افزود: در مورد تقابل رونالدو و بیرانوند یک نکته مثبتی که وجود دارد انگیزه بالای بیرانوند است. در تقابل قبلی این دو نفر بیرانوند توانست رونالدو را شکست دهد و حالا او با روحیه بالا به بازی می‌رود و برعکس رونالدو روحیه‌اش از این جهت منفی است و فکر می‌کنم این روحیه بیرانوند و انگیزه برای درخشش دوباره جلوی رونالدو به کارش بیاید.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی هم گفت: دو تیم در شرایط متفاوت به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس بعد از بازی‌های آسیایی و در شرایط بازی به دربی می‌رود ولی استقلال مدتی از میادین دور بوده. هرکدام از این دو حالت ویژگی های مثبت و منفی خودش را دارد و باید دید کدام تیم در شرایط آماده‌تری به زمین می‌آید. تا دربی خیلی مانده و هنوز نمی‌توان در موردش صحبت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی