|

یحیی جانشین زلاتان را نخواست؟!

پرسپولیس پیشنهاد جذب نبیل باهویی مهاجم مراکشی را به یحیی گل محمدی ارائه کرد اما سرمربی پرسپولیس تمایلی به جذب این بازیکن نشان نداد.

لینک کوتاه کپی شد

طی چند روز اخیر خبرهای زیادی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با نبیل باهویی در رسانه ها و همین طور فضای مجازی مطرح شده است:

"یحیی گل‌محمدی با توجه به کارنامه باهویی و ثبت ۹۱ گل در ۳۲۵ در مسابقات باشگاهی، به جذب این مهاجم سوئدی پافشاری کرد و باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به جذب او خواهند شد یا نام نبیل باهویی هم به فهرست بازیکنان خریداری‌ نشده برای حضور در خط حمله پرسپولیس اضافه می‌شود! یک مهاجم سوئدی که اگرچه سابقه بسیار خوبی دارد اما در آخرین تجربه فعالیت در عرصه باشگاهی، در فصل گذشته عضو تیم القطر بود و نتوانست روزهای خوبی را در این تیم پشت سر بگذارد. او بدون گل زده در ۹ مسابقه، از این تیم قطری جدا شد و حالا به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارد. همین موضوع باعث شد خبرهای زیادی در مورد انتقال احتمالی او به پرسپولیس شنیده شود."

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آخرین خبرهای طرفداری در مورد باهویی این است که باشگاه پرسپولیس از طریق امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل خود با این بازیکن مذاکراتی داشت و به توافق هایی نیز دست پیدا کرد اما درنهایت پس از در میان گذاشتن این موضوع با سرمربی تیم، یحیی گل محمدی علاقه ای به جذب او نشان نداد. همان اتفاقی که همین اواخر در مورد گوستاوو بلانکو رخ داد و با وجود توافق کامل باشگاه پرسپولیس با این مهاجم آرژانتینی، گل محمدی تمایلی به جذب این مهاجم آرژانتینی نشان نداد تا راهی استقلال شود.

گفتنی است باهویی در دوران حضورش در فوتبال باشگاهی بیشترین تعداد بازی را در تیم سولنا سوئد انجام داده است. او در ۱۸۰ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته، سابقه ثبت ۶۶ گل در کارنامه خود دارد و ۲۹ پاس گل هم در کارنامه نبیل باهویی به چشم می‌خورد. این مهاجم ۳۲ ساله به عنوان یکی از بازیکنان مکمل زلاتان ابراهیموویچ در تیم ملی سوئد، در مجموع دوران بازی اش در 325 مسابقه 91 گل به ثمر رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی