|

کلیدی ترین ستاره استقلال

استقلال موفق شد با تک گل مهرداد محمدی از سد هم‌نام خوزستانی خود بگذرد و به سومین برد این فصل دست پیدا کند و 9 امتیازی شود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در این چهار هفته موفق به زدن ۵ گل شده است. به جز گل آرش رضاوند و صالح حردانی در جریان پیروزی ۳ بر صفر هفته نخست برابر صنعت‌نفت، ۳ گل دیگر تیم پایتخت‌نشین از روی ضربات سر به ثمر رسیده است. ارسلان مطهری مقابل صنعت‌نفت، محمدحسین مرادمند برابر ملوان و مهرداد محمدی در جدال با استقلال خوزستان این ۳ گل را به‌ثبت رسانده‌اند که ۲ تای آخر گل‌های سه امتیازی بودند. به عبارتی دیگر ۶۰ درصد گل‌های تیم تحت هدایت جواد نکونام در لیگ بیست‌وسوم از روی ضربات سر زده شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ گل ارسلان مطهری به آبادانی‌ها از روی ارسال زیبای ابوالفضل جلالی به بار نشست اما ۲ گل بعدی که با سر زده شد روی ارسال‌های مواج مهدی مهدی‌پور به ارمغان آمد. هافبک میانی و ۲۹ ساله استقلال در لیگ بیست‌ویکم که آبی‌ها با هدایت فرهاد مجیدی عنوان قهرمانی را تصاحب کردند، یکی از ارکان اصلی تیم بود و با ۷ پاس گل، آقای پاس گل استقلال نام گرفت. این هافبک خوش‌استایل اصفهانی حالا دوباره به فرم خوب ۲ سال قبل برگشته و ۲ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش در این چهار هفته ارسال کرده است. آقای شماره ۹ روزهای تلخ لیگ قبلی را که اکثرا با مصدومیت و ناآمادگی همراه بود را به دست فراموشی سپرده و با ارسال‌های خطرناکش زمینه‌ساز ۶ امتیاز حیاتی برابر ملوان و استقلال خوزستان شده است.

استقلال با جواد نکونام فوتبالی واکنش‌گرا را به نمایش می‌گذارد. تیمی که در هر مسابقه موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد نخواهد کرد و در دیدار برابر رقبای قدرتمند احتمالا چندان صاحب توپ هم نیست. در این شرایط اهمیت ضربات ایستگاهی دوچندان می‌شود و حضور بازیکنی چون مهدی‌پور موهبت بزرگی برای نکونام است. تا وقتی مهدی‌پور روی فرم خوبی باشد، ضربات آزاد استقلال تهدیدی جدی برای رقبا خواهد بود. باید دید مهدی‌پور می‌تواند رکورد ۷ پاس گل ۲ فصل قبل را بشکند یا خیر.

بیشتر بخوانید: بغض بمب نقل و انتقالات استقلال سرانجام در ورزشگاه آزادی ترکید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی