|

رابطه شکرآب علی منصوریان و اعراب خوزستان

بیان یک جمله اشتباه از علیرضا منصوریان راجع به اعراب در سالهای گذشته باعث شد رابطه منصوریان و اعراب خوزستان شکرآب شود.

لینک کوتاه کپی شد

 اگر چه بعدها منصوریان سعی کرد در دوران حضورش در صنعت نفت آبادان، با بیان جملات احساسی این کینه را به دوستی تبدیل کند اما هرگز این چینی ترک خورده روابط، مثل قبل نشد. چه با پوشیدن دشداشه چه با زبان نرم. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، سال گذشته که منصوریان به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد موج عظیمی از اعتراضات ریز و درشت به سوی او روانه شد. هواداران فولاد اعتقاد داشتند فولاد تیم بزرگی است و منصوریان برای این تیم کوچک! منصوریان اعتقاد داشت فقط تعدادی محدود که خط گرفته اند علیه او در اهواز سم پاشی می کنند. فصل بیست و دوم بدون دستاورد خاصی برای فولاد و منصوریان به پایان رسید و تقریبا سه هفته پیش، هفته اول فصل بیست و سوم آغاز شد. 

باخت سه گله در سیرجان خشم هواداران فولاد را دوباره به همراه داشت تا منصوریان دوباره با وعده های جدید و اعلام اینکه فولاد نوینی را از این به بعد با فوتبالی متفاوت خواهید دید فضا را بیشتر علیه خودش متشنج کرد.

شکست در دربی خوزستان و طبق معمول شروع های بد منصوریان در آغاز فصل باعث شد تا تقریبا همه سکوها علیه او شود. این بار منصوریان بازی را رها کرد تا به سمت لیدرهای فولاد برود. با آنها درگیری کلامی پیدا کرد. این تشنج و آشفتگی کاملا فضای تیم فولاد را به هم ریخت تا منصوریان در موقعیتی ویژه قرار بگیرد. 

باخت ۴ گله به ملوان، کار علیرضا منصوریان را یکسره کرد.  همه می دانستند انگار منصوریان تمایلی به استعفا ندارد و منتظر اخراج برای دریافت کامل دستمزدش است اما فولاد در بیانیه اش اعلام کرد هر چند با منصوریان قطع همکاری کرده اما این قطع همکاری و جدایی توافقی است. 

در این سالها از منصوریان چیزی جز کنفرانس های طولانی و بیان کلمات قلمبه سلمبه ندیده ایم، منصوریان همچنان تلاشی برای بهبود توان فنی نیمکتش نداشته و کاملا در یک سراشیبی فنی قرار گرفته است. منصوریان از پیش فصل هم معلوم با فولاد به پایان هفته دهم هم نمی رسد چه برسد به نیم فصل اما او پس از پایان هفته سوم با ترک اجباری فولاد مواجه شد! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی