|

هدف بزرگ پرسپولیس در بازی با ذوب آهن

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ذوب آهن است.

لینک کوتاه کپی شد

سرخپوشان پایتخت در شرایطی در این مسابقه به میدان می روند که این دیدار برای یحیی و قرمزها بیش از سه امتیاز ارزش دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ چرا که پرسپولیس، با بردی که در بازی قبلش برابر تراکتور کسب کرد، به رکورد 9 برد متوالی در لیگ برتر که پیش از این به شکل مشترک در اختیار پرسپولیس دنیزلی و قطبی و سپاهان حسین فرکی قرار داشت، رسید و حالا این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به دهمین برد متوالی در لیگ برتر برسد و به تنهایی صاحب این عنوان و این رکورد باشد.

به تمام این ها اضافه کنید با نتیجه ای که دیروز در نقش جهان کسب شد، استقلال به عنوان کهنه حریف پرسپولیس از سپاهان شکست خورد تا از سه بازی خود صاحب 2 پیروزی و یک شکست شده تا با 6 امتیاز و یک بازی بیشتر به واسطه تعداد گل های زده بیشتر بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.

حال یحیی و شاگردانش نه تنها دوست ندارند از سپاهان عقب بمانند بلکه این فرصت را دراختیار دارند تا با پیروزی در بازی امروز 9 امتیازی شده و فاصله امتیازی خود با حریف سنتی را به عدد 3 برساند. اختلاف امتیازی که می تواند در آستانه دربیث یک حاشیه امنیت برای سرخ پوشا تهرانی ایجاد کند و کسب هر نتیجه ای به جز پیروزی استقلال در دربی، قطعا این فاصله امتیازی را بیشتر خواهد کرد.

تردیدی وجود ندارد که پش افتادن پرسپولیس از استقلال در جدول رده بندی سیاست های فنی دو تیم در دربی را هم تغییر خواهد داد و قطعا شرایط ویژه ای را در دربی پیش رو خواهیم دید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها