|

سید جلال واسه بازگشت عیس آل کثیر به پرسپولیس!

کار به جایی رسیده که آل کثیر، سیدجلال حسینی رو واسطه کرده تا راه بازگشت او به پرسپولیس را هموار کند

لینک کوتاه کپی شد

حتی در صورت موافقت سرمربی پرسپولیس با بازگشت آل کثیر، هواداران این تیم حس خوبی به این اتفاق ندارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس جزو مهمترین اتفاقات نقل و انتقالاتی تابستان امسال لیگ برتر بود. عیسی که بازگشتی درخشان به فوتبال داشت، بعد از گلزنی دوباره در دربی و اوج گرفتن محبوبیتش نزد هواداران پرسپولیس به یکباره تصمیم به ترک این تیم گرفت. آن هم نه برای لژیونر شدن، که برای پیوستن به جدی‌ترین رقیب این فصل قرمزها یعنی سپاهان!

قاطعانه می‌توان گفت هیچکس فکرش را نمی‌کرد آل کثیر از پرسپولیس جدا شود اما این اتفاق افتاد. هر چند در ادامه شرایط به نحوی پیش رفت که عیسی نتوانست قراردادش با سپاهان را به طور رسمی ثبت کند تا عملا دو هفته ابتدایی لیگ را از دست بدهد. موضوعی که حالا او را به شدت نگران ادامه فصل کرده است.

او در حالی برای هفته سوم هم نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند که در این مدت اخبار جسته گریخته‌ای درباره تغییر نظر این بازیکن و تمایلش به بازگشت به پرسپولیس هم مطرح شده است. هر چند ابتدا علاوه بر تکذیب این اخبار توسط سپاهانی‌ها، گل‌محمدی هم گفته بود دیگر نیازی به این بازیکن ندارد! اما از روزهای گذشته این بحث مطرح شده که موضع سرمربی پرسپولیس عوض شده و حتی کار به جایی رسیده که آل کثیر، سیدجلال حسینی رو واسطه کرده تا راه بازگشت او به پرسپولیس را هموار کند. البته که به موازات چنین اخباری، خبرهایی درباره ادامه مخالفت یحیی با بازگشت آل کثیر مطرح شده و گویا سرمربی پرسپولیس، علاقه‌ای به همکاری مجدد با مهاجم مورد علاقه‌اش ندارد.

جدا از این مساله، بخش زیادی از هواداران پرسپولیس معتقدند تحت هیچ شرایطی نباید به این بازیکن اجازه داد به تیم برگردد. از نظر آنها وقتی مدیران و مربیان و هواداران پرسپولیس در روزهای محرومیت و مصدومیت پای عیسی مانده بودند، او هم نباید بلافاصله بعد از اوج گرفتن آنها را ترک می‌کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه اتفاقی درباره مهاجم سپاهان رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی