|

تراکتور نوک خط حمله اش را به عبدی و آل کثیر می سپارد؟

خمس از مدیران باشگاه تراکتور خواسته تا به سراغ جذب آل‌کثیر یا عبدی بروند.

لینک کوتاه کپی شد

این احتمال وجود دارد مهدی عبدی طی روزهای آینده به صورت قرضی از پرسپولیس جدا و به تراکتور تبریز بپیوندد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، تراکتور تبریز در 2 هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر در شرایطی مقابل سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران مغلوب شد که نقطه ضعف بزرگ سرخ‌پوشان تبریزی، فقدان مهاجم تمام‌کننده در ترکیب تیم‌شان بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که سهمیه جذب بازیکن خارجی تراکتور پر شده و همین مسئله باعث شده تا تراکتوری‌ها تمرکز خود را روی جذب مهاجم داخلی بگذارند. پاکو خمس هم در صحبت‌های اخیر خود اشاره‌ای به مشکلات خط حمله تراکتور داشت و از فقدان مهاجم نوک در فهرست تیمش گلایه کرد.

آرمان رمضانی یکی از گزینه‌هایی بود که در روزهای گذشته احتمال پیوستنش به تراکتور مطرح شده بود اما اعلام نیاز نکونام به این مهاجم باتجربه باعث شد تا رمضانی در استقلال ماندنی شود. بعد از ناکامی در جذب رمضانی، مدیران باشگاه تراکتور با همکاری کادرفنی به دنبال بررسی بازیکنان ایرانی حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بودند که گفته می‌شود در نهایت 3 گزینه موردنظر تراکتوری‌ها قرار دارد؛ موضوعی که ساعتی پیش از سوی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور هم تایید شد.

آل‌کثیر، گزینه اول خمس برای تقویت خط حمله

عیسی آل‌کثیر که یکی از چهره‌های جذاب بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شد، قرارداد پرماجرایی را با سپاهان به امضا رساند و با وجود گذشت 2 هفته از فعالیت بازار تابستانه، همچنان خبری از ثبت قرارداد آل‌کثیر نیست. گفته می‌شود که با توجه به درخشش شهریار مغانلو و رضا اسدی و البته آمادگی کاوه رضایی، ژوزه مورایس چندان تمایلی هم به حفظ آل‌کثیر در فهرست تیمش ندارد و همین مسئله باعث شده تا خبر جدایی زودهنگام آل‌کثیر از سپاهان پیش از صدور کارت بازی‌اش مطرح شود!

تراکتوری‌ها با توجه به شرایط به‌وجود آمده برای آل‌کثیر، در تلاش برای جذب او هستند و رایزنی‌ها در این زمینه در حال انجام است. البته که با توجه به حواشی به‌وجود آمده در روزهای گذشته میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور و تنش‌های موجود، بعید به نظر می‌رسد که سپاهانی‌ها به جدایی بی‌دردسر آل‌کثیر از تیم‌شان رضایت بدهند اما در این‌باره گفته می‌شود فعلاً تلاش طلایی‌پوشان برای ثبت قرارداد مهاجم جنوبی‌شان بی‌ثمر بوده و همین مسئله باعث شده تا پاکو خمس، نام مهاجم سابق پرسپولیس را به عنوان اولویت نخست تقویت خط حمله تیمش مطرح کند.

عبدی، گزینه‌ای جذاب و در دسترس برای تراکتوری‌ها

مهدی عبدی در شرایطی‌که تصور می‌شد در پرسپولیس با توجه به مشکلات خط حمله این تیم، بیشتر فرصت بازی پیدا کند اما در دو هفته ابتدایی فصل جدید، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت تا او را روی نیمکت قرار بدهد و در تصمیمی عجیب فرصت بازی در اختیار این مهاجم گلزن و باتجربه قرار نداد. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، عبدی درخواست جدایی خود از پرسپولیس را مطرح کرده که گفته می‌شود در این‌باره گل‌محمدی با وجود آنکه خط حمله تیمش مهاجمان تخصصی پرشماری ندارد، با جدایی قرضی عبدی موافقت کرده است!

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که عبدی یکی از گزینه‌های تراکتور است. گفته می‌شود که سرخ‌پوشان تبریزی با توجه به پر شدن سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری‌شان، قصد دارند تا بعد از هشتم شهریورماه که فعالیت بازار تابستانه به اتمام می‌رسد، قرارداد قرضی عبدی را به‌ثبت برسانند اما در این‌باره گفته می‌‍شود که مهاجم پرسپولیس تنها از تراکتور پیشنهاد ندارد و بحث حضور او در تیم‌های دیگر از جمله گل‌گهر سیرجان مطرح است. در این میان، خمس از مدیران باشگاه تراکتور خواسته تا به سراغ جذب آل‌کثیر یا عبدی بروند که باید دید با توجه به شرایط موجود، آیا رایزنی‌های آن‌ها به‌ثمر می‌نشیند یا با وجود درخواست سرمربی اسپانیایی، همچنان ناکامی تراکتوری‌ها در زمینه جذب مهاجم هدف ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی