|

ستاره محبوب این روزهای بارسلونا

گوندوگان بسیار زودتر از تصورات توانسته اعتماد هم‌تیمی‌هایش در بارسا را جلب کند.

لینک کوتاه کپی شد

ایلکای گوندوگان در اولین روزهای حضورش به عنوان بازیکن فوتبال بارسلونا و در یک مصاحبه گفت: «من واقعاً می خواهم کنار پدری بازی کنم.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هافبک آلمانی اذعان کرد که یکی از اهداف او برای پیوستن به بارسلونا همبازی شدن با پدری بوده و ابراز امیدواری کرد زوج درخشانی در خط میانی بارسا بسازند.

1913169

این مهم دیشب، در دومین بازی رسمی گوندوگان با پیراهن بارسا با پاس گلی که به پدری داد، تایید شد و او هم نشان داد که چرا ژاوی اصرار به جذبش داشت.

هم‌تیمی‌های ایلکای نیز از عملکرد او برابر کادیز به وجد آمده اند. پدری توضیح داد: «گوندوگان بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست که امروز گوشه‌ای از آن را نشان داد. من همیشه سعی می کنم زمانی که او توپ را در اختیار دارد، به سمت محوطه جریمه حریف بروم چون او بازی‌خوانی فوق العاده ای دارد. او یک پاس عالی به من داد و من باید آن را گل می‌کردم.»

1913168

ژاوی نیز در همین راستا گفت: «ما با گوندوگان قرارداد بسته ایم تا او بتواند چنین پاس هایی بدهد. ایلکای می داند که باید صبور باشد، توپ را خوب به گردش درآورد و منتظر لحظه مناسب برای ارسال پاس تعیین کننده باشد.»

گوندوگان نه تنها پاس گل داد که طراح بسیاری از حملات بارسلونا نیز بود. او 114 لمس توپ داشت و 93 درصد پاس هایش نیز درست بود. ایلکای البته برای درخشش بیشتر هنوز نیاز به زمان دارد و می داند که بارسا به خصوص در لیگ قهرمانان روی او حساب ویژه ای باز کرده است. مهمتر از همه اینکه او خیلی زود رختکن را مبهوت خودش کرده و اعتمادها به او بیشتر نیز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی