|

ستاره استقلال هم سرباز شد؟!

ممکن است ستاره استقلال هم مانند سرلک راهی سربازی شود.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس قانون سازمان نظام وظیفه بازیکنی که در تیم ملی بازی می‌کند، می‌تواند تا سن ۲۸ سالگی بدون دغدغه‌ی خاطر در یکی از تیم‌های لیگ برتری بازی کند، اما با عبور از این سن می‌بایست به مدت دو سال برای یک تیم نظامی بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ میلاد سرلک و ابوالفضل جلالی در صورتی می‌توانند از این پوئن استفاده کنند که عضو بازیکن تیم ملی بوده باشند. این خطر بیشتر ابوالفضل جلالی را تهدید می‌کند به این خاطر که این بازیکن بعد از جام جهانی از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کیروش در تیم ملی بود. او با وجود اینکه در لیست ریکاردو سپاینتو جایی نداشت، به همراه تیم ملی به جام جهانی رفت و در برابر آمریکا هم بازی کرد، اما از زمان روی کار آمدن امیرقلعه نویی به بهانه نیمکت نشینی در استقلال به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. البته در فصل جاری شرایط کمی تغییر کرده است. جواد نکونام در ترکیب استقلال از ابوالفضل جلالی استفاده می‌کند و شاید به همین بهانه بار دیگر ابوالفضل جلالی به اردوی تیم ملی دعوت شود و هم چنان بتواند تا سه فصل دیگر از این پوئن بهره ببرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی