|

تهدیدی بزرگ برای پرسپولیس در آسیا

راسم معرفی ستاره‌های تیم النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم این باشگاه با حضور رونالدو در حال برگزاری است

لینک کوتاه کپی شد

النصر که چند روز پیش در فینال جام باشگاه‌های عرب به لطف درخشش ستاره بزرگش کریستیانو رونالدو موفق شد الهلال را 2-1 شکست داده و جام قهرمانی را به دست بیاورد امشب در ورزشگاه خانگی خود جشنی با حضور بازیکنان و هواداران برگزار کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ باشگاه النصر در ورزشگاه الاول پارک شهر ریاض در این مراسم همه ستاره‌های خود که قرار است فصلی طولانی را در لیگ روشن و در فوتبال آسیا پشت سر بگذارند به هواداران معرفی خواهد کرد. بخشی دیگر از این مراسم به نمایش گذاشتن جام قهرمانی باشگاه‌های عربی بر سکویی ویژه است.

1910693

بازیکنان النصر به ترتیب وارد زمین چمن الاول پارک شده و به هواداران معرفی شدند. در نهایت نوبت به کریستیانو رونالدو رسید و همانطور که انتظار می‌رفت حضور او در این مراسم با استقبال بسیار پرشور هواداران مواجه شد.

رونالدو با بیرون آمدن از تونل ورزشگاه ایستاد و با برگشتن به سمت سکوها به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. این مراسم حال و هوای مراسم باشکوه معارفه او بعد از امضای قراردادش در زمستان گذشته را داشت.

1910691

کاسترو، سرمربی النصر، با به دست گرفتن میکروفون صحبتی کوتاه با هواداران داشت و گفت: " خوشحالم که شما هواداران عزیز را در الاول پارک می‌بینم و به شما قول می‌دهم با هم جامهای خیلی زیادی را جشن خواهیم گرفت".

1910690

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها