|

روزهای جهنمی علیرضا منصوریان در اهواز

شکست 3 گله مقابل گل‌گهر سیرجان باعث شد تا یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های ممکن برای فولاد در فصول گذشته به‌ثبت برسد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منصوریان فصل گذشته بعد از آنکه جواد نکونام از هدایت فولاد خوزستان کناره‌گیری کرد و حمیدرضا رجبی هم نپذیرفت که در نقش جانشین او کارش را در تیم اهوازی پیش ببرد، به عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان اهوازی معرفی شد؛ آن‌هم در حالی‌که هواداران فولاد از همان روز نخست نسبت به انتخاب منصوریان موضع گرفتند و در دیدارهای خانگی، شعارهای تندی را علیه این سرمربی باتجربه سر دادند اما نگاهی به کارنامه علیرضا منصوریان نشان می‌دهد که او روزهای نسبتاً موفقی را در تیم فولاد در فصل گذشته پشت سر گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، منصوریان در 10 مسابقه‌ای که روی نیمکت فولاد نشست، توانست 16 امتیاز به‌دست آورد و قرمزپوشان اهوازی را به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول اضافه کرد تا فولادی‌ها در رتبه هفتم جدول فصل را به پایان ببرند. بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم، با وجود امتیازات کسب شده از سوی منصوریان، هواداران فولاد همچنان خواهان برکناری این سرمربی باتجربه بودند و همین مسئله باعث شد تا نام چندین گزینه داخلی و خارجی به عنوان چهره‌های آلترناتیو برای جانشینی منصوریان به میان آید.

سرمربی باتجربه فولاد خوزستان که فصل گذشته قراردادی 1.5 ساله را با فولادی‌ها به امضا رساند، بدون‌توجه به حواشی کارش را پیش برد و سرانجام مدیران باشگاه فولاد هم اعلام کردند که منصوریان تا پایان قراردادش در این تیم اهوازی خواهد ماند تا به صورت رسمی، فعالیت نقل‌وانتقالاتی قرمزپوشان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم زیرنظر علیرضا منصوریان آغاز شود. فولادی‌ها در بازار تابستانه‌های خریدهای خوبی داشتند اما شب گذشته اعلام شد که کریستوفر کنت در کنار موسی کولیبالی و گادوین منشا حق بازی برای فولاد در مصاف با گل‌گهر سیرجان را به دلیل نقص مدارک ندارند و همین مسئله باعث تغییر و تحولات در ترکیب فولاد شد.

باختی که آتش اختلافات را شعله‌ور کرد!

فولادی‌ها شب گذشته در غیاب 3 چهره سرشناس ترکیب خود، نمایش خوبی مقابل گل‌گهر سیرجان نداشتند تا بار دیگر علیرضا منصوریان نتواند در شروع فصل نتیجه خوبی را کسب کند. شکست 3 گله مقابل گل‌گهر در سیرجان باعث شد تا هواداران فولاد که مدعی شده‌اند در بازی‌های خانگی تا هنگام فعالیت منصوریان حضور نخواهند یافت، بار دیگر علیه این سرمربی باتجربه موضع گیرند و به‌نوعی آتش اختلافات بعد از اولین شکست در اولین بازی فصل جدید شعله‌ور شد!

قرمزپوشان اهوازی در یک‌ماه آینده باید 3 بازی حساس مقابل صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران برگزار کنند که دو مسابقه از این 3 دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز باید برگزار شود. با این اوصاف به نظر می‌رسد که روزهای سختی در انتظار منصوریان با توجه به شکست سنگین تیمش در گام نخست است و در صورت ناکامی در دربی خوزستان مقابل صنعت‌نفت، مطمئنا شرایط علیه علیرضا منصوریان بدتر از گذشته خواهد شد و می‌تواند روزهای سخت‌تری هم برای این سرمربی باتجربه در اهواز رقم بخورد.

سناریو لیگ بیست‌ویکم تکرار می‌شود؟

فولاد در لیگ بیست‌ویکم کارش را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد. قرمزپوشان در گام نخست شکستی 3 بر یک را مقابل پرسپولیس تهران متحمل شدند و در گام بعدی در مصاف با آلومینیوم اراک باختی 3 گله را تجربه کردند. بعد از این دو شکست سنگین و پیاپی، فولادی‌ها مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدند و در مصاف با نفت مسجدسلیمان هم متوقف شدند اما 4 امتیاز به‌دست آمده از 4 بازی ابتدایی فصل، زمینه‌ساز بقای ویسی روی نیمکت فولاد نشد و این سرمربی باتجربه خیلی زود جایش را به جواد نکونام داد.

علیرضا منصوریان هم در شرایطی کارش را در لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت فولاد آغاز کرد که تیمش شکستی 3 گله را در سیرجان متحمل شد و بدون‌شک با توجه به رابطه هواداران فولاد با منصوریان، ادامه روند نتیجه‌گیری‌های ضعیف می‌تواند خیلی زود نام منصوریان را در سرلیست فهرست تغییر سرمربیان جای بدهد؛ البته که این سرمربی باتجربه امید دارد که با رفع مشکل بازیکنان خارجی تیمش، شرایط در هفته‌های پیش‌رو به سود فولاد تغییر کند و منصوریان بتواند جایگاه خود روی نیمکت قرمزپوشان اهوازی را تثبیت کرده و به کارش در تیم فولاد ادامه بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی