|

لیست جذاب منصوریان برای فولاد

علیرضا منصوریان به همکاری با محمد عباس زاده و سیامک نعمتی علاقه مند است.

لینک کوتاه کپی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان با اعلام هیات مدیره باشگاه فولاد، علیرضا منصوریان در لیگ بیست و سوم نیز سرمربی این تیم خواهد بود. علیرضا منصوریان لیست نقل و انتقالاتی خود را تحویل مدیران باشگاه فولاد داده و مذاکرات با بازیکنان مد نظر منصوریان آغاز شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جفرسون باهیا با قراردادی دو ساله به فولاد پیوسته است و تنها اعلام رسمی این انتقال از سوی باشگاه فولاد باقی مانده است.

محمد عباس زاده با مدیران تراکتور به سرمربی این تیم به اختلاف خورده است و پاکو خمز علاقه ای به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. عباس زاده در لیگ بیست و سوم قطعا پیراهن تراکتور را به تن نمی کند و شنیده می شود فولاد مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا عباس زاده یکی از خریدهای فولاد در خط حمله خواهد بود.

محمدجواد محمدی مهاجم هوادار دیگر بازیکن مد نظر علیرضا منصوریان است و این مربی به جذب مهاجم زهردار باشگاه هوادار علاقه دارد. منصوریان در صورت جذب محمد عباس زاده و محمدجواد محمدی، احتمالا فولاد را با سیستم 2-4-4 وارد لیگ بیست و سوم می کند و از بازیکنانی مانند یونس دلفی به عنوان مهاجم ذخیره استفاده می کند.

تقویت خط دفاعی در صورت جدایی عارف آقاسی یکی از اولویت های منصوریان است. جفرسون باهیا و عارف آقاسی زوج خط دفاعی فولاد در لیگ بیست و سوم را تشکیل خواهند داد اما در صورت جدایی آقاسی از جمع شاگردان منصوریان، مدیران فولاد با مدافع اسبق این تیم یعنی موسی کولیبالی سر میز مذاکره می نشینند. گفتنی است کولیبالی از استقلال خوزستان نیز پیشنهاد دارد.

پس از جدایی سعید آقایی از فولاد، این باشگاه در پست دفاع چپ خود دچار ضعف شده است. شنیده می شود ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تراکتور یکی از خریدهای فولاد در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

فرشید اسماعیلی در صورتی که از استقلال پیشنهادی دریافت نکند، قرارداد خود با فولاد را تمدید می کند و در جمع شاگردان منصوریان باقی می ماند.

قرار بود سیامک نعمتی نیم فصل دوم لیگ برتر از پرسپولیس جدا شود و یحیی گل محمدی علاقه ای به این بازیکن نداشت اما در نهایت اتفاقاتی رخ داد که باعث شد نعمتی در پرسپولیس ابقا شود. حالا از اهواز خبر می رسد سیامک نعمتی در لیست علیرضا منصوریان حاضر است و مدیران فولاد دنبال جذب هافبک - دفاع راست پرسپولیس هستند. مشخص نیست در صورتی که سیامک نعمتی راهی فولاد شود علیرضا منصوریان در کدام پست از او استفاه می کند.

حالا باید منتظر ماند و دید چه بازیکنانی راهی فولاد می شوند و آیا علیرضا منصوریان با تمام انتقاداتی که به او وارد است می تواند در لیگ بیست و سوم به موفقیت برسد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی