|

شهاب زاهدی در پرسپولیس هم طلسم نشکست!

شهاب زاهدی در دومین مقطع حضور خود در لیگ برتر فوتبال ایران شروع خوبی نداشت و نتوانست اولین گلش را به‌ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در اولین بازی خود در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با تک گل علی شجاعی به نخستین برد خود در این فصل دست یافت. یحیی گل‌محمدی در این دیدار ۲ تغییر مهم را نسبت به فصل پیش در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی به جای گیورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر (جدا شده) در بین ۱۱ بازیکن اصلی جای گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ در این مسابقه نگاه‌های زیادی به شهاب زاهدی بود. مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس پس از چند سال بازی در کشورهای ایسلند، اوکراین و مجارستان به فوتبال ایران برگشت تا بتواند در دومین مقطع حضورش در پرسپولیس عملکرد موفقی داشته باشد.

طلسم شهاب شکسته نشد

شهاب در بازگشت به پرسپولیس شروع خوبی نداشت. او که در بازی‌های پیش‌فصل هم فقط یک گل به‌ثمر رسانده بود، مقابل آلومینیوم ۶۴ دقیقه در زمین حاضر بود و نتوانست نمایش موفقی داشته باشد. او در دقیقه ۵۸ می‌توانست طلسم خود در لیگ برتر را بشکند و اولین گل خود در این مسابقات را به‌ثمر برساند اما شوت محکم او روی پاس وحید امیری از بالای دروازه به بیرون رفت.

بی‌اعتنایی یحیی به عبدی

نکته جالب توجه اما این بود که زاهدی جای خود را به دیگر مهاجم تخصصی سرخ‌پوشان یعنی مهدی عبدی نداد و امید عالیشاه به میدان آمد. این نشان می‌دهد یحیی فعلا اعتقادی به استفاده از مهاجم شمالی خود ندارد و ترجیح داد خط حمله‌اش را خالی از مهاجم تخصصی کند.

باید دید در ادامه راه زاهدی می‌تواند طلسم بزرگش در فوتبال ایران را بشکند یا خیر. او در دوره اول حضورش در لیگ برتر برای تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز بازی کرد. نباید فراموش کرد که این اولین بازی رسمی زاهدی پس از بازگشت به فوتبال ایران بود و او نیاز به زمان بیش‌تری برای خودنمایی دارد. فصل قبل یورگن لوکادیا هم در اولین بازی‌اش برابر آلومینیوم عملکرد خوبی نداشت.

ناگفته نماند که عملکرد مهاجمان پرسپولیس در هفته اول به گونه‌ای بود که می‌توان حضور یک مهاجم خارجی را با توجه به در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا ضروری دانست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها