|

یحیی با چه ترکیبی پرسپولیس را مقابل آلومینیوم به میدان می فرستد؟

تیم پرسپولیس در بازی افتتاحیه بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک هفته تاخیر به دلیل گرمای شدید از امروز (چهارشنبه) با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ تیم فوتبال پرسپولیس در افتتاحیه لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. مدافع عنوان قهرمانی که فصل گذشته موفق شد برای هشتمین بار به این عنوان دست پیدا کند، در ورزشگاه بدون تماشاگر مقابل شاگردان مجتبی حسینی قرار می‌گیرد.

پرسپولیس و آلومینیوم ۵ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم هر یک از تیم‌ها ۲ برد بوده و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. با توجه به این آمار می‌توان آلومینیوم را گربه سیاه سرخ‌پوشان پایتخت نامید.

شاگردان گل‌محمدی در هفته هجدهم فصل گذشته با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم متوقف شدند و دیدار رفت ۲ تیم در اراک نیز با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

هواداران پرسپولیس امروز با نسخه آسیایی سرخ‌پوشان آشنا می‌شوند.

عملکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی به شرح زیر است:

ورودی‌ها: شهاب زاهدی - مسعود ریگی - محمدحسین کنعانی‌زادگان

خروجی‌ها: احمد گوهری - ابوالفضل سلیمانی - سیامک نعمتی - کمال کامیابی‌نیا - شیخ دیاباته - عیسی آل‌کثیر - لئوناردو پریرا

پرسپولیس موفق شد شاکله اصلی تیم خود را حفظ کند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد این تیم روز‌های جنجالی و پر حاشیه‌ای را در نقل و انتقالات تابستانی پشت‌سر گذاشت. شاید مهم‌ترین اتفاق، خبر انتقال جنجالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به استقلال بود که سرانجام گلر ملی‌پوش سرخ‌پوشان بعد از جلسه با رضا درویش به توافق رسید تا دو فصل دیگر در این تیم ماندگار شود. بعد از این اتفاقات جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی کاپیتان‌های دوم و سوم این تیم، مهم‌ترین خروجی‌ها پرسپولیس در این فصل بود.

تنها ۲ تغییر در ترکیب اصلی

ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تنها ۲ تغییر خواهد داشت. علیرضا بیرانوند پس از کش‌و قوس‌های فراوان سرانجام در جمع سرخ‌پوشان ماندگار شد تا در این فصل نیز مسئولیت حفاظت از دروازه این تیم را به عهده داشته باشد.

یکی از تغییر‌های گل‌محمدی در خط دفاعی این تیم است. جایی که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم الاهلی قطر با بازگشت به پرسپولیس در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار می‌گیرد. دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی خط دفاعی سرخ‌پوشان را تکمیل می‌کنند.

خط هافبک پرسپولیس بدون تغییر فصل جدید را آغاز می‌کند. جایی که سروش رفیعی و میلاد سرلک در میانه میدان حضور دارند و مهدی ترابی، سعید صادقی به عنوان وینگر‌های کناری قرار می‌گیرند.

دومین تغییر گل‌محمدی در خط حمله بود. شهاب زاهدی بعد از بازگشت به پرسپولیس در نوک خط حمله امید اول گلزنی سرخ‌پوشان در کنار وحید امیری است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، شهاب زاهدی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی