|

تکلیف نهایی حضور عبدالرزاق حمدالله در پرسپولیس مشخص شد

تکلیف حضور عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی‌ در تیم پرسپولیس مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن سقف قراردادش به دنبال جذب مهاجم خارجی کارآمد است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در همین راستا یحیی گل‌محمدی به ادعای خودش فیلم بیشتر از ۳۰ بازیکن را به دقت دیده اما هنوز به گزینه دلخواه خود نرسیده است. البته طبیعی است که مهاجمان با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار نمی‌توانند مهاجم شش‌دانگی برای پرسپولیس باشند، مگر اینکه این باشگاه بودجه خود برای جذب مهاجم خارجی را افزایش دهد که این امر هم با شرایط بد مالی این باشگاه فعلا ممکن نیست.

اما بعد از اینکه سرمربی الاتحاد در نشست خبری یکشنبه‌شب خود از جدایی عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیمش خبر داد، گمانه‌زنی های زیادی درمورد پیوستن او به پرسپولیس در فضای مجازی و برخی سایت های داخلی مطرح شده است. در این مورد حتی با خبر شدیم که برخی از ایجنت‌های داخلی که با ایجنت این بازیکن لینک هستند او را به یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیمش پیشنهاد داده‌اند.

از آنجا که قیمت حمدالله در ترانسفر مارکت ۳ میلیون دلار عنوان شده حتی با نیمی از این پول هم پرسپولیس توان خرید او را نخواهد داشت. شاید به خاطر همین است که یحیی تا الان خواسته‌ای از مدیریت باشگاه پرسپولیس برای جذب حمدالله نداشته است. از این جهت که او خوب می‌داند درویش قصد ندارد بیشتر از ۵۰۰ هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی هزینه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی