|

عبدالرزاق حمدالله یا عمر السوما؛ کدام ستاره راهی پرسپولیسی خواهد شد؟

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با طرفداری تاکید کرد این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی اقدام می کند.

لینک کوتاه کپی شد

در چند سال اخیر هواداران پرسپولیس همیشه از کادر مدیریتی این تیم بابت کمبود مهاجم یا نبود مهاجم با کیفیت انتقاد کرده اند. پرسپولیس در این سال ها مهاجمان مختلفی را امتحان کرده است اما به جز یورگن لوکادیا سایر مهاجمان حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یکی از مدیران پرسپولیس در خصوص احتمال بازگشت یورگن لوکادیا گفت: یورگن لوکادیا با باشگاه چینی قرارداد رسمی امضا کرده است. برخی می گویند این بازیکن به پرسپولیس برمی گردد اما این صحبت ها صرفا شایعه است و صحت ندارد. لوکادیا تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس برنمی گردد و ما به عنوان باشگاه ثالث نباید وارد ماجرای جذب او شویم.

روز گذشته عیسی آل کثیر به سپاهان پیوست و هواداران پرسپولیس نیز از عملکرد لئاندرو پریرا رضایت ندارند و معتقدند این بازیکن کمکی به پرسپولیس نمی کند. مهدی عبدی و دیاباته هم از فرم ایده آل خود فاصله گرفته اند و آن کیفیت سابق را ندارند بنابراین پرسپولیس باید در فصل نقل و انتقالات برای جذب یک مهاجم با کیفیت اقدام کند.

همچنین این مدیر پرسپولیس خبر داد با توجه به نیاز کادرفنی قرار است مذاکراتی با عبدالرزاق حمدالله و عمر السوما صورت بگیرد و اگر توافق حاصل شد یکی از این دو بازیکن به ایران بیاید و در لیگ بیست و سوم پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت پرسپولیس می تواند یک مهاجم خارجی با کیفیت جذب کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها