|

حمایت ویژه یحیی از ستاره تازه وارد!

سرمربی تیم پرسپولیس در میان مهاجمان تنها به نام شهاب زاهدی اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در مورد شهاب زاهدی گمانه زنی ها زیاد است. برخی معتقدند او با توجه به قدرت بالای دوندگی و توانایی شوتزنی با هر دو پا و قدرت سرزنی می تواند در قالب سیستم یحیی گل محمدی به خوبی عمل کرده و در بازی های دوستانه نیز آمار خوبی در گلزنی و پاس گل داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از سوی دیگر برخی رسانه ها مدعی شده اند که او هنوز نتوانسته در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس مهاجمی ششدانگ برای تیمش نشان دهد. ادعایی که البته بر اساس آمار گلزنی زاهدی در بازی های تدارکاتی پیش فصل صورت گرفته است.

در این میان با توجه به این که یحیی گل محمدی هنوز مهاجم خارجی مناسبی را برای انتقال به پرسپولیس در نظر نگرفته طبیعی است که هواداران پرسپولیس از همان ابتدای کار و با آغاز رقابت های لیگ برتر خواستار گلزنی و درخشش زاهدی در ترکیب تیم محبوب شان باشند. موضوعی که می تواند از نظر روحی این مهاجم را که تجربه ای در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد، تحت فشار دهد.

با توجه به همین مساله یحیی گل محمدی در مصاحبه اخیرش از هواداران پرسپولیس خواست به شهاب فرصت دهند تا در پرسپولیس جا بیفتد. در واقع یحیی با این صحبت‌ها سعی دارد قبل از شروع لیگ فشار را از روی مهاجم تازه‌ وارد تیمش برداشته و سطح توقعات را از این بازیکن خیلی بالا نبرد.

ناگفته نماند که یحیی گل محمدی امیدواری زیادی به جذب شهاب زاهدی داشت و زمان زیادی را برای انتقال او صرف کرد اما بعد از منتفی شدن حضور شهریار در پرسپولیس، یحیی هنوز مهاجمی را برای جذب به باشگاه معرفی نکرده و تاکید کرده فعلا مهاجمی نیست!

حال باید منتظر بود و دید درنهایت شهاب زاهدی می تواند در پرسپولیس توقعات هواداران را برآورده کرده و با گلزنی هایش خلا کمبود مهاجم را برطرف کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها