|

شرط جنجالی باشگاه پرسپولیس برای ستاره مد نظر یحیی

روایت عجیبی درباره علت منتفی شدن حضور رضا شکاری در پرسپولیس منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالیکه از رضا شکاری به عنوان یکی از اهداف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالاتی تابستان نام برده می‌شد، این بازیکن ترجیح داد تا پیراهن گل گهر را با لباس سپاهان عوض کند و فصل آینده در اصفهان توپ بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در اینکه شرایط مالی خوب سپاهان یکی از دلایل حضور رضا شکاری در این تیم بوده جای شکی وجود ندارد اما ادعای بخش ورزشی خبرگزاری فارس درباره دلیل منتفی شدن حضور این بازیکن در سپاهان هم موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

آنطور که در این مطلب آمده بعد از تعیین رقم 300 هزار دلاری (حدود 15 میلیارد تومان) برای رضایت‌نامه این بازیکن توسط مدیران گل گهر، باشگاه پرسپولیس که از علاقه شدید شکاری به حضور در این تیم اطلاع داشته، به وی اعلام می کند اگر پول رضایتنامه توسط این باشگاه پرداخت شود، رقم قرارداد این بازیکن برای یک فصل فقط 3 میلیارد تومان خواهد بود!

این پیشنهاد عجیب باعث می‌شود رضا شکاری قید حضور در پرسپولیس را بزند و به دیگر پیشنهاد خود که باشگاه سپاهان بوده پاسخ مثبت دهد تا او که می‌توانست در فاز هجومی به کار قرمزها بیاید و جای خالی آل کثیر را پر کند حالا با این بازیکن در اصفهان شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی