|

بارسلونا با دمبله لج کرده است!

دمبله، امروز بعدازظهر به تمرین بارسلونا آمد. این بازیکن هنوز تحت قرارداد بارسلوناست و موظف است در تمرینات این تیم شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

دمبله پنجشنبه گذشته به پاریس پرواز کرد و امیدوار است بارسا به این انتقال چراغ سبز نشان دهد تا بخش جدید دوران حرفه‌ای خود را در پاری‌سن‌ژرمن آغاز کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ باوجود اینکه عثمان دمبله انتظار داشت انتقالش به PSG در این زمان حل شود، واقعیت این است که این بازیکن مجبور به بازگشت به بارسلونا است. باشگاه بارسلونا بعدازظهر امروز تمرین داشت و با وجود صحبت‌های جدی انتقال این بازیکن به پاری‌سن‌ژرمن، به این بازیکن اجازه نداده است که در تمرینات شرکت نکند.

دمبله هم وظیفه خود را انجام داد و به عنوان یکی از بازیکنان بارسلونا در محل تمرینات این تیم حاضر شد تا در کنار بقیه زیر نظر ژاوی تمرین کند.

1904826

بارسلونا و پاریس هنوز به توافق برای انتقال این بازیکن نرسیده‌اند و مشکلات مختلفی مانند اختلافات مالی وجود دارد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا مایل است که زودتر این مشکل حل شود تا او بتواند دوباره تمرینات تیمش را بدون حواشی وینگر فرانسوی دنبال کند.

با وجود همه این‌ها، انتقال این بازیکن به زودی تکمیل خواهد شد و فقط هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست اما تمرکز وینگر فرانسوی فقط بر روی پوشیدن لباس پاری‌سن‌ژرمن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی