|

مشکل بزرگ یحیی گل محمدی در لیگ برتر 23

سرمربی پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود نسبت به روند نقل‌وانتقالاتی تیمش واکنش نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی پنجره بازار تابستانه بسته خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ در شرایطی‌که از چهارشنبه هجدهم مردادماه فصل جدید لیگ برتر آغاز خواهد شد، اما هنوز پرسپولیسی‌ها نتوانسته‌اند فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را به نقطه پایان برسانند و نگاهی به جدول نقل‌وانتقالات نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان پایتخت به لحاظ کمیت، کمترین خرید را در بین تیم‌های لیگ برتری داشته‌اند.محمدحسین کنعانی‌زادگان در کنار مسعود ریگی و شهاب زاهدی، 3 خرید پرسپولیس در بازار تابستانه تا به امروز بوده‌اند؛ آن‌هم در شرایطی‌که بارها یحیی گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم خارجی اعلام نیاز کرده اما با وجود درخواست‌های مطرح شده، هنوز خبری از انتقال یک بازیکن خارجی به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت نیست. بعد از چندین روز سکوت و در حالی‌که گفته می‌شد قرار است در حاشیه یک بازی دوستانه، یحیی گل‌محمدی با رسانه‌ها صحبت کند اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد بعد از انجام آخرین بازی تدارکاتی پیش‌فصل مقابل فجرسپاسی شیراز، سکوت خود را بشکند و به روند نقل‌وانتقالاتی تیمش واکنش نشان بدهد.

یحیی گل محمدی درباره فرآیند جذب مهاجم خارجی گفت: «در این شرایط ما دنبال جذب مهاجم خوب خارجی هم بودیم و هستیم و اتفاقا به‌خاطر جذب نشدن گزینه‌های داخلی، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده. زمانی که بازیکن خارجی بگیریم و عملکردش خوب نباشد هم حجم زیادی از حاشیه ایجاد می‌شود و اثر معکوس دارد. ما دو راه داشتیم. یک اینکه با عدم اطمینان خاطر اقدام به جذب مهاجم خارجی کنیم و دوم اینکه صبر و بررسی‌های بیشتری کنیم. این کاری است که در حال انجام آن هستیم و هنوز از جذب بازیکن خارجی ناامید نشده‌ایم».

سرمربی پرسپولیس در واکنش به جذب دروازه‌بان دوم برای ورود به فهرست تیمش توضیح داد: «ابتدا درخواست جذب یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال را دادیم که فصل پیش فیکس تیمش بوده و در لیگ عملکرد خوبی داشت. این گلر با آتیه را رقیب ما جذب کردند. ما به‌خاطر پر بودن لیست بزرگسالان در حال حاضر نمی‌توانیم گلر دوم مطمئن ایرانی زیر ۲۳ سال داشته باشیم؛ به ناچار دنبال جذب گلر زیر ۲۳ سال خارجی رفتیم. گزینه‌ها بسیار محدود بودند. بررسی‌های خیلی زیادی داشتیم و به یک گزینه رسیدیم و آن را ده روزی است که به باشگاه معرفی کردیم. امیدواریم گزینه خوبی باشد و انتظارات را برآورده سازد».

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها