|

مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی تراکتور

باشگاه تراکتور در نظر دارد تا بعد از پایان پنجره تابستانی، محمد نادری را به عنوان بازیکن آزاد به فهرست اضافه کند

لینک کوتاه کپی شد

محمد نادری، مدافع چپ سابق استقلال و پرسپولیس، روز گذشته در تمرین تراکتور حضور داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، در حالی که انتظار می‌رفت اولین جلسه تمرینی شاگردان خمس بعد از اردوی ترکیه با حضور خبرنگاران برگزار شود اما باشگاه تراکتور ترجیح داد این جلسه تمرینی را پشت درهای بسته برگزار کند.

با این حال اخبار درز کرده به بیرون حاکی از غیبت علی شجاعی، وینگر چپ‌پا در بنیان دیزل و حضور یک بازیکن جدید بود: محمد نادری. مدافع چپ فصل گذشته آلتای اسپور که در روزهای گذشته در کانون توجهات قرار داشت، بعد از توافق با مدیران باشگاه تراکتور در تمرین نیز شرکت کرد تا خرید جدید این تیم لقب بگیرد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه تراکتور در نظر دارد تا بعد از پایان پنجره تابستانی، محمد نادری را به عنوان بازیکن آزاد به فهرست اضافه کند تا آخرین سهمیه خارجی و لژیونر خود را به استخدام یک مهاجم خارجی اختصاص دهد.

با این حال حضور نادری در تمرین روز گذشته، تائید شایعاتی است که پیرامون این بازیکن وجود داشت و همچنین پرونده انتقال او به استقلال، فولاد و... را خواهد بست.

شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که محمد نادری امروز معارفه خواهد شد تا خرید جدید سرخپوشان تبریزی لقب بگیرد.

نادری که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد، در دوره یحیی گل‌محمدی مدتی عضو تراکتور بود و در سال‌های گذشته نیز پیراهن آلتای در ترکیه را برتن کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی