|

محمد نادری قرمزپوش می شود؟!

یکی دیگر از لژیونرهای کشورمان در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که محمد نادری چقدر دوست دارد دوباره در استقلال بازی کند! وی بارها و بارها علاقه خود به تیم آبی‌پوش را اعلام کرده و حتی مدعی شده بود به جز استقلال، برای قرارداد با تیم دیگری به لیگ برتر بازنخواهد گشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال؛ با این حال گویا پروژه بازگشت نادری به جمع آبی‌ها باتوجه به دست پر نکونام در پست مدافع چپ و همچنین از دست رفتن یک سهمیه خارجی در صورت تحقق این انتقال، ملغی شده تا مدافع فصل گذشته آلتای‌اسپور به فکر مقصد جدیدی باشد.

گفته می‌شود نادری مذاکراتی جدی با فولاد داشته و حتی شرایط بازی در این تیم و زندگی در شهر اهواز را هم از برخی دوستان خود که سابقه بازی در این تیم جنوبی را دارند، جویا شده است. اهوازی‌ها که در پست دفاع چپ قرارداد وحید حیدریه را تمدید کرده‌اند، به دنبال جانشینی برای سعید آقایی هستند و منصوریان برای این هدف، محمد نادری را مدنظر قرار داده است.

هم‌چنین صحبت‌هایی مبنی بر علاقه تراکتور به جذب نادری هم شنیده می‌شود که البته احتمال این انتقال کمتر است. تی‌تی‌ها که صرفا سعید آقایی را در پست دفاع چپ در اختیار دارند، می‌توانند با جذب مدافع سابق خود به ترمیم خط دفاعی خود اقدام کنند که این انتقال باتوجه به سوختن یک سهمیه خارجی دیگر و حضور آقایی در این تیم سخت به نظر می‌رسد.

 تی‌تی‌ها پیش از این با خرید شجاع خلیل‌زاده به عنوان یک لژیونر یکی از سهمیه‌های خارجی خود را بدین شکل از دست داده‌اند و طبیعتا ترجیح خمز اضافه کردن بازیکن خارجی به ترکیب تیمش می‌باشد. هم‌چنین سعید آقایی مدافع چپ سرشناسی است و حضور همزمان وی و نادری ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

درنهایت باید منتظر ماند و دید سرنوشت مدافع ایرانی آلتای‌اسپور چه خواهد شد و وی فصل بعد در کدام تیم توپ خواهد زد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی