|

بازیکن پرسپولیس دقیقه 56 میلیون پول گرفت!

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس به ازای هر دقیقه بازی برای این تیم، دریافتی عجیبی داشته است

لینک کوتاه کپی شد

یکی از خروجی های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی امسال لئاندرو پریرا بود. مهاجمی که قرار بود جای خالی یورگن لوکادیا را پر کند اما نمایش او طوری نبود که یحیی گل‌محمدی را برای ادامه همکاری با این بازیکن قانع کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پریرا که بهمن ماه 1401 با پرسپولیس قراردادی به مدت یک سال و نیم بست، نتوانست در حد انتظار هواداران قرمزها ظاهر شود. از روزی که او قراردادش را امضا کرد تا پایان فصل پرسپولیس در 17 بازی لیگ برتر و جام حذفی مقابل حریفان به میدان رفت که در این بین فقط 9 مرتبه فرصت بازی پیدا کرد و مجموع دقایق بازی او در نهایت از 326 دقیقه بیشتر نشد.

این مهاجم برزیلی بر خلاف لوکادیا اصلا راه گلزنی را بلد نبود و آمار یک گل و دو پاس گل را به ثبت رساند تا یکی از ضعیف‌ترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب بگیرد. با این حال جالب است بدانید که مدیران این باشگاه برای چنین بازیکنی رقمی هنگفت هزینه کرده‌اند.

با توجه به انتشار قرارداد این بازیکن در یکی از خبرگزاری‌ها، مشخص شده که قرارداد او با پرسپولیس برای یک فصل و نیم، 1.1 میلیون دلار بوده که 360 هزار دلار آن، دریافتی پریرا در فصل گذشته محسوب می‌شد.

علاوه بر این در قرارداد پریرا به صراحت ذکر شده که پرداخت مالیات بر عهده باشگاه پرسپولیس است و مبلغ 18 هزار دلار هم به عنوان پاداش به دریافتی نهایی این بازیکن اضافه می‌شود. جالب است بدانید که 10 هزار دلار از از این پاداش‌ برای قهرمانی لیگ برتر و 8 هزار دلار برای قهرمانی در جام حذفی است. ارزش ریالی این اعداد نشان می‌دهد مدیران پرسپولیس به بازیکنی که کوچکترین تاثیری در قهرمانی این تیم نداشته حدود 878 میلیون تومان پاداش داده‌اند!

ضمن اینکه با تبدیل مبالغ قرارداد نیم سال اول حضور این بازیکن به ریال مشخص می‌شود او برای 326 دقیقه بازی، 17 میلیارد و 550 میلیون گرفته که با احتساب 878 میلیون تومان مربوط به پاداش‌ها در مجموع حدود 18 و نیم میلیارد تومان دریافتی داشته است؛ یعنی دقیقه‌ای بیش از 56 میلیون تومان!

البته این فقط دریافتی او از نیم سال اول حضورش است و او در ازای دریافت مبلغ 50 هزار دلار (حدود 2 و نیم میلیارد تومان) حاضر شده قراردادش برای فصل جدید را فسخ کند. علاوه بر این مبلغ، مالیات مربوط به این قرارداد را هم باید به هزینه‌ پرسپولیس برای این بازیکن اضافه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی