|

پیشنهاد دو تیم انگلیسی به مدافع کناری بارسلونا

سرجینیو دست آمریکایی دو پیشنهاد لیگ برتری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا که سرجینیو دست را به صورت قرضی به میلان واگذار کرده بود امیدوار بود باشگاه ایتالیایی با خرید دائمی او موافقت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما میلان هفته پیش به صورت رسمی با دِست خداحافظی کرد تا برنامه‌های بارسا را به هم بریزد. بارسا که قصد دارد برای خرید بازیکنان مد نظر ژاوی چند بازیکن را به فروش برساند، حالا با یک بازیکن جدید روبرو است که باید در فهرست خروج قرار داده شود.

1896030

سرجینیو دست، دفاع راست 22ساله آمریکایی، تا سال 2025 با بارسا قرارداد دارد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان سپری کرد. در قرارداد قرضی دست بندی وجود داشت که میلان می‌توانست امسال تابستان او را به صورت دائمی خریداری کند. تصمیمی که توسط روسونری گرفته نشد.

1740731

او با با انتقالی 25 میلیون یورویی در سال 2020 از آژاکس جذب شد و بند فسخ 400 میلیون یورویی دارد ولی حالا مثل یک استخوان در گلوی بارسلونا گیر کرده است.

 طبق ادعای موندودپورتیوو، برای دست دو پیشنهاد به بارسلونا از کریستال پالاس و فولام رسیده و گفته می شود منچستریونایتد نیز او را می خواهد. اریک تن‌هاخ که زمانی در آژاکس مربی دست بود، بی میل نیست تا این مدافع آمریکایی را در یونایتد نیز داشته باشد. لیگ برتر برای خلاصی بارسا از سرجینیو، دست به کار شده و باید دید وضعیت این بازیکن به کجا خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی