|

پرسپولیس به دنبال ستاره جذاب قطری ها

بغداد بونجاح که آمار فوق‌العاده‌ای در طول دوران حضورش در السد داشته و تعداد گلهای این بازیکن بیشتر از تعداد بازیهای او برای تیم قطری است

لینک کوتاه کپی شد

آیا مهاجم الجزایری باشگاه السد در لیست خرید یحیی گل‌محمدی حضور دارد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، از روز گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد قطر که سابقه بازی مقابل قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا را دارد منتشر شد که پیگیری‌ها فوتبالی نشان می‌دهد این خبر چیزی جز یک شایعه نیست و بونجاح نقش بمب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را ایفا نخواهد کرد. به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس هم می‌دانند که مذاکره با مهاجم الجزایری صحت ندارد چرا که اگر آنها چنین خبری را باور می‌کردند قطعا در صفحه اینستاگرام این بازیکن، او را برای حضور در پرسپولیس ترغیب می‌کردند.

بغداد بونجاح 31 ساله – که آمار فوق‌العاده‌ای در طول دوران حضورش در السد داشته و تعداد گلهای این بازیکن بیشتر از تعداد بازیهای او برای تیم قطری است - در سایت ترانسفرمارکت ارزشی معادل 4 میلیون یورو دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس و کلا هیچ باشگاه لیگ برتری دیگری نمی‌تواند سراغ جذب بازیکنی با این قیمت برود.

به نظر می‌رسد این خبر مشابه با خبر مذاکره این باشگاه با عبدالرزاق حمدالله بازیکن تیم الاتحاد عربستان باشد که هیچ وقت از سوی باشگاه پرسپولیس تایید نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها