|

تراکتور به دنبال ستاره پرسپولیسی مغضوب یحیی

گفته می‌شود پاکو خمس نام سیامک نعمتی را در فهرست بازیکنان موردنظرش قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع-هافبک سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال تعیین وضعیت خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، سیامک نعمتی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی چهره ویژه تیم پرسپولیس بود. نعمتی تلاش زیادی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت انجام داد و حتی شایعاتی درباره توافق او با مدیران باشگاه گل‌گهر هم مطرح شد اما در نهایت، عدم توافق مالی با پرسپولیسی‌ها باعث شد تا نعمتی نیم‌فصل دیگر در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بماند اما با وجود ماندن در پرسپولیس، عدم اعتقاد یحیی گل‌محمدی به سبک بازی او باعث شد تا بیش از آنکه در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد، سکونشین باشد.

نعمتی جزو باتجربه‌ترین بازیکنان حاضر در اردوی پرسپولیس محسوب می‌شود. او در 6 فصل اخیر عضو تیم پرسپولیس بوده و همراه این تیم 5 قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی در سوپرجام، یک قهرمانی در جام حذفی و دو نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و هم با برانکو ایوانکوویچ و هم با یحیی گل‌محمدی تجربه همکاری دارد. مدافع-هافبک سرخ‌پوشان پایتخت با وجود این تجربه، در مسیر جدایی از پرسپولیس دارد و به دنبال آن است تا در لیگ بیست‌وسوم در تیم دیگری کارش را دنبال کند.

به دنبال جدایی توافقی از پرسپولیس

ستاره 29 ساله پرسپولیس که در هفته‌های پایانی فصل حتی جایی در فهرست نیمکت‌نشینان پرسپولیس هم نداشت و سکونشین بود، در طول فصل اخیر تنها در 2 مسابقه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در 13 بازی در نقش یار جانشین در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا کرد. او با وجود آنکه فرصت کمی برای بازی در ترکیب تیمش به‌دست آورد، در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی توانست نقش مهمی در ترکیب پرسپولیس ایفا کند و در شرایطی که بازی 2-2 مساوی بود، او توانست به کمک تیمش بیاید و گل سوم را به سود سرخ‌پوشان پایتخت به‌ثمر رساند تا پرسپولیسی‌ها در مسیر پیروزی قرار گیرند.

سیامک نعمتی با وجود آنکه هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است. یحیی گل‌محمدی هم تمایلی به ادامه همکاری با نعمتی ندارد و با توجه به تکمیل بودن فهرست پرسپولیس، به نظر می‌رسد که او اولین خروجی پرسپولیس در بازار تابستانه خواهد بود. البته که نعمتی در شرایطی مشابه نقل‌وانتقالات زمستانی، باید با مدیران باشگاه به توافق مالی برسد و با توجه به مطالبات قبلی، باید دید مذاکرات او با مدیران باشگاه چگونه پیش خواهد رفت.

نعمتی شاگرد خمس می‌شود؟

مدافع-هافبک سرخ‌پوشان پایتخت در حالی به دنبال جدایی از تیم پرسپولیس است که گفته می‌شود پاکو خمس نام او را در فهرست بازیکنان موردنظرش قرار داده است. سیامک نعمتی در نقل‌وانتقالات گذشته یکی از گزینه‌های امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم گل‌گهر بود اما عدم توافق با مدیران پرسپولیس برای جدایی باعث شد تا او نتواند به تیم سیرجانی بپیوندد و همین مسئله باعث شده تا در بازار تابستانه شرایط کاملاً تغییر کند و گفته می‌شود که نعمتی می‌خواهد همچنان سرخ‌پوش بماند.

پاکو خمس برای تقویت تیم تراکتور فهرست خود را به مدیران باشگاه تراکتور ارائه داده و در حالی‌که هنوز تراکتوری‌ها از خریدهای تابستانی خود رونمایی نکرده‌اند، مذاکرات با سیامک نعمتی در حال پیگیری است. نعمتی برای انتخاب تیم جدیدش، ابتدا باید رضایت‌نامه خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند اما به نظر می‌رسد که او همچنان با وجود جدایی احتمالی از پرسپولیس، سرخ‌پوش خواهد ماند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نعمتی یکی از خریدهای تابستانی تراکتوری‌ها خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی