|

دوست مسی هم در راه میامی

مذاکرات آلبا، مدافع سابق بارسلونا، با مدیران اینترمیامی وارد مرحله نهایی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آلبا پس از پایان فصل 23-2022 از بارسلونا جدا شد تا به جمع ستاره‌های باتجربه متعددی که در طول چند سال اخیر این باشگاه را ترک کرده‌اند اضافه شود. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن پیشنهادهای متفاوتی از چند باشگاه از جمله اتلتیکو مادرید، اینتر و چند باشگاه عربستانی دریافت کرده بود اما به نظر می‌رسد که قصد دارد بار دیگر در کنار دوست نزدیکش به میدان برود. 

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که مذاکرات او و مدیر برنامه‌هایش با باشگاه اینترمیامی به خوبی پیش رفته و وارد مرحله نهایی شده است و انتظار می‌رود که زودی قراردادی بین آنها به امضا برسد. 

1854842

مدیران اینترمیامی به خوبی از علاقه سایر باشگاه‌ها به آلبا خبر دارند و به همین دلیل در تلاش است تا منابع دیگری برای افزایش پیشنهاد ارائه شده برای دستمزد این بازیکن پیدا کنند و حتی ممکن است پیشنهاد ایفای نقش سفیر آمریکا برای جام جهانی 2026 را به او پیشنهاد دهند. 

با این حال، بسیاری معتقد هستند که حضور مسی در این باشگاه کافی است تا او به تمامی پیشنهادات پاسخ منفی بدهد و راهی آمریکا شود تا بتواند بار دیگر در کنار دوست نزدیکش در یک تیم به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی