|

ژنرال با بیرانوند مشکل دارد؟!

علیرضا بیرانوند برای سومین بازی متوالی ملی با نظر امیر قلعه نویی روی نیمکت نشست.

لینک کوتاه کپی شد

در روزی که امیر قلعه نویی تمام بازیکنان فیکس تیم ملی و لژیونرهای شناخته شده و جام جهانی دیده ای چون مهدی طارمی، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صفی و ...را مقابل تیم ملی افغانستان به میدان فرستاد، باز هم علیرضا بیرانوند روی نیمکت نشست تا این ابهام ایجاد شود چرا بین تمام ستاره های ملی پوش این بیرانوند است که باید روی نیمکت بنشیند؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ مرور بازی های تیم ملی نشان می دهد از زمانی که امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بسیاری از دروازه بان های شاغل در لیگ ایران را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و علیرضا بیرانوند را معمولا روی نیمکت نشانده است. به گونه ای که بیرانوند در سه بازی اخیر ایران با امیر قلعه نویی در دو بازی نیمکت نشین بوده است.

در این میان البته این نظریه نیز مطرح می شود که قلعه نویی به دنبال انتخاب جانشینی مناسب برای بیرانوند است تا در صورت مصدومیت یا محرومیت او، با شناخت کامل دست به انتخاب جانشین او زده باشد. اما سوال این است که این تصمیم چرا فقط در چارچوب دروازه اتخاذ شده و بقیه ستاره ها در پست های خود به میدان می روند؟ آیا مصدومیت و محرومیت شامل حال آن ها نمی شود؟ آیا به جز این است که در صورت دراختیار نداشتن طارمی یا سردار در ترکیب تیم ملی به هر دلیلی، مهاجمی چون شهریار مغانلو نزدیک ترین مهاجم برای حضور در پیشانی خط حمله است که اصلا به اردو دعوت نشده است؟

به هر روی پس از اعلام ترکیب تیم ملی و نیمکت نشینی دوباره علیرضا بیرانوند باز هم نگرانی و اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کاملا مشهود بود و تمامی آن ها خواهان پاسخگویی به این ابهام هستند که دلیل نیمکت نشینی بیرانوند بین تمام ستاره های فوتبال ایران و لژیونرها چیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها