|

وضعیت مبهم کاپیتان های پرسپولیس

امید عالیشاه بازیکن آزاد است اما هنوز یک فصل دیگر از قرارداد کمال کامیابی نیا باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس همچنان در بلاتکلیفی کامل است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اگرچه یحیی گل محمدی بلافاصله پس از قهرمانی در جام حذفی تاکید کرد برای تکرار موفقیت ها و حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر و به ویژه لیگ قهرمان آسیا، نباید وقت هدر داد و باید از همین فردا استارت زد اما خود او حالا یکی از دلایل اصلی وارد نشدن باشگاه پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات لقب گرفته است. او دو سفر چند روزه به ترکیه و امارات داشت و در تهران نبود. ضمن این که هنوز لیستی به باشگاه پرسپولیس نداده است. آن هم درحالی که با توجه به قوانین عجیب و غریب فدراسیون فوتبال، نقل و انتقالات جاری بسیار رقابتی است.

در این میان لیست پرتعداد پرسپولیس نیز کار را برای یحیی گل محمدی سخت خواهد کرد. پرسپولیس تنها می تواند 19 بازیکن در لیست بزرگسالان داشته باشد آن هم درحالی که در لیست فعلی پرسپولیس 20 بازیکن بزرگسال حضور دارند و قرارداد چند نفر از آنها به پایان رسیده است. امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر، میلاد سرلک، شیخ دیاباته و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد. ضمن این که احتمال کنار گذاشتن نفراتی مثل شیخ دیاباته، وحدت هنانوف، لئاندرو پریرا و سیامک نعمتی و حتی فرشاد فرجی بالا است.

اما در این میان شایعاتی نیز در مورد دو کاپیتان اول پرسپولیس وجود دارد. امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا که هر دو در لیگ گذشته کمتر از تمام سال های اخیر به میدان رفتند. امید عالیشاه که در تاریخ 31 مرداد 1400 برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد، حالا بازیکن آزاد است و کمال کامیابی نیا که روز 2 اسفند 1400 با پرسپولیس قراردادش را 3 ساله تمدید کرد هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

البته که نمی توان با قاطعیت از جدایی این دو بازیکن خبر داد اما اگر یحیی گل محمدی برای جذب بازیکنان مورد نظرش از محمد خدابنده‌لو و یاسین سلمانی گرفته تا ابوالفضل جلالی و شجاع خلیل‌زاده و سامان فلاح برای خالی کردن لیست 19 نفره دچار مشکل شود، کنار گذاشتن کاپیتان اول و دوم پرسپولیس قطعی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی