|

مدیرعامل پرسپولیس تکلیف نهایی گل محمدی را روشن کرد!

ضا درویش با قاطعیت از ادامه همکاری با گل محمدی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

صحبت های یحیی گل محمدی مبنی بر جدایی احتمالی از پرسپولیس آن هم بلافاصله پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باعث شد تا طعم شیرین قهرمانی برای هواداران میلیونی پرسپولیس تلخ شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ آن ها که بابت پیروزی تیم محبوب شان در دربی فینال جام حذفی آن هم مقابل حریف دیرینه و سنتی به شدت خوشحال بودند، به یک باره با اظهارات یحیی گل محمدی مبنی بر خستگی و تمایل به استراحت یا حضور در یک تیم کم حاشیه تر مواجه شدند تا نتوانند از این قهرمانی های شیرین به اندازه کافی لذت ببرند.

دو سفر پیاپی یحیی گل محمدی و توقف اقدامات باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات به دلیل این که سرمربی تیم هیچ لیستی به باشگاه ارائه نداده، به تمام این حرف و حدیث ها دامن زده بود.

اما رضا درویش روز قبل و پس از جلسه مجمع و ابقا در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، بالاخره خیال هواداران را راحت کرده و به نوعی حجت را بر همه تمام کرد. درویش در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نهایی یحیی گل محمدی با قاطعیت تنها به ذکر دو جمله پرداخت:

 یحیی گل‌محمدی قرارداد دارد و حرف زدن در مورد آن معنا ندارد. 

همین جملات نشان از آن داشت که درویش حتی به جدایی یحیی گل محمدی فکر هم نکرده و قطعا قرار است برای فصل آینده نیز به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها