|

حالا که ساپنتو رفت ابوالفضل جلالی ماندنی شد؟

مدافع 24 ساله استقلال بعد از آنکه سا پینتو از استقلال جدا شد، به نظر می‌رسد که تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در جمع آبی‌پوشان پایتخت بماند

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد که مدافع چپ جوان استقلال در جمع آبی‌پوشان پایتخت باقی خواهد ماند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، استقلالی‌ها به‌واسطه عدم تعیین تکلیف شرایط کادرفنی تیم‌شان هنوز وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه نشده‌اند و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا ابتدا شرایط سرمربی جدید آبی‌ها در فصل آینده مشخص کنند و سپس به سراغ مذاکره با گزینه‌های موردنظر بروند. در این میان، شرایط چند بازیکن استقلال برای فصل آینده نامشخص است که می‌توان به محمد محبی، مهدی قایدی، حسین حسینی و عارف غلامی اشاره کرد. البته که چند بازیکن استقلال به دلیل دریافت فرصت کم بازی در فصل اخیر به دنبال جدایی از استقلال هستند.

ابوالفضل جلالی که فصل گذشته با درخواست فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست، در روزهای اول حضورش در استقلال با مصدومیت شدیدی مواجه شد و همین مسئله باعث شد تا روزهای پایانی نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ویکم او جایی در فهرست استقلال نداشته باشد. بعد از حضور در فهرست آبی‌ها، جلالی نتوانست شانس بازی زیادی در استقلال به‌دست بیاورد اما در فصل جدید تصور می‌شد که شرایط به سود او تغییر کند. با حضور ریکاردو سا پینتو، ابوالفضل جلالی دفاع چپ اول آبی‌ها در فصل جدید شد اما رفته‌رفته او جایگاهش را در ترکیب استقلال از دست داد.

ستاره‌ای که از چشم «سا پینتو» افتاد

مدافع چپ 24 ساله استقلال در 5 هفته ابتدایی فصل، حضور فعالی در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت داشت اما رفته‌رفته او جایگاهش را در ترکیب اصلی استقلال از دست داد و به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شد. در ادامه روند پرنوسان ابوالفضل جلالی، حتی ریکاردو سا پینتو نسبت به بی‌انگیزگی او معترض شد و نام او را در بین بازیکنان سکونشین استقلال قرار داد تا بلکه وضعیت فنی او تغییر کند اما رابطه طرفین بهبود پیدا نکرد.

جلالی در طول فصلی که گذشت توانست به پیراهن تیم ملی برسد و حتی در جام جهانی 2022 قطر هم شانس بازی به‌دست آورد اما در استقلال، تنها در 7 مسابقه در ترکیب اصلی استقلال جای گرفته و در 11 مسابقه در نقش یار جانشین به ترکیب آبی‌ها اضافه شد تا عدم اعتقاد سا پینتو نسبت به عملکرد او نمایان شود. همین مسئله باعث شد تا ابوالفضل جلالی بعد از پایان فصل به دنبال جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد و حتی یک روز بعد از پایان فینال جام حذفی او اقدام عملی هم برای جدایی از استقلال انجام داد و قراردادش را فسخ کرد!

«جلالی» در مسیر بازگشت!

ابوالفضل جلالی بعد از برگزاری فینال جام حذفی و شکست استقلال مقابل پرسپولیس، به سازمان لیگ مراجعه کرد و قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد؛ آن‌هم در شرایطی که جلالی هنوز یک فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد داشت اما مدافع چپ استقلال با استناد به عدم دریافت مطالباتش، درخواست فسخ یک‌طرفه خود را ثبت کرد. این فسخ با واکنش مدیران باشگاه استقلال مواجه شد و آن‌ها رفتار ابوالفضل جلالی را غیرقانونی دانستند.

مدافع 24 ساله استقلال بعد از آنکه ریکاردو سا پینتو از استقلال جدا شد، به نظر می‌رسد که تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در جمع آبی‌پوشان پایتخت بماند. او در روزهای گذشته با مدیران باشگاه استقلال وارد مذاکره شد تا فسخ خود را لغو کند و گفته می‌شود که در این زمینه توافقات اولیه حاصل شده است. با این توضیحات به نظر می‌رسد که ابوالفضل جلالی در فصل آینده هم در جمع آبی‌پوشان پایتخت باقی خواهد ماند و به کار خود در تیم استقلال ادامه خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها