|

اتفاقی که اگر بیوفتد یحیی چمدان به دست می رود سیرجان

تنها تیمی که می‌تواند چنین بودجه‌ای برای فصل آینده داشته باشد، گل گهر سیرجان است

لینک کوتاه کپی شد

آیا قانون سقف بودجه موجب جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس خواهد شد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که سازمان لیگ با تصویب قانون سقف بودجه چالش جدیدی را برای بسیاری از تیم‌های لیگ‌برتری مخصوصا سرخابی‌ها به وجود آورده، خبری منتشر شده مبنی بر آنکه یکی از باشگاه‌های لیگ‌برتری که در فصل آینده بودجه‌ای بین 600 تا 700 میلیارد تومان دارد، به دنبال همکاری با یحیی گل‌محمدی است.

نکته قابل توجه اینکه یحیی گل‌محمدی در بخشی از صحبتهایش در برنامه ورزشگاه، به این موضوع اشاره کرده بود. او که مخالف سقف بودجه است، درباره این موضوع گفته بود:" سقف بودجه برای باشگاه گذاشته‌اند و همین الان می‌دانم تیمی می‌خواهد 600، 700 میلیارد تومان هزینه کند. این مواردی که دوستان تصمیم گرفته‌اند، انجام‌شدنی نیست."

گفته می‌شود اطلاعات یحیی گل‌محمدی از بودجه این باشگاه به خاطر پیشنهادی است که باشگاه مربوطه به سرمربی موفق پرسپولیس داده است.

درباره مشتری یحیی، تمام گمانه‌زنی‌ها به یک نام ختم می‌شود. با توجه به آنکه سپاهان با ژوزه مورایس ادامه خواهد داد، به نظر می‌رسد تنها تیمی که می‌تواند چنین بودجه‌ای برای فصل آینده داشته باشد، گل گهر سیرجان است که از مدتها قبل خبر علاقه این تیم به همکاری با یحیی گل‌محمدی رسانه‌ای شده بود.

البته که اولویت اصلی یحیی، ادامه کار با پرسپولیس است منتهی اگر خروجی جلسه حیاتی او با رضا درویش، باب میل گل‌محمدی نباشد، شاید یحیی چمدانش را به مقصد سیرجان ببندد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی