|

یوفا جواب مورینیو را داد!

داور فینال لیگ اروپا از سوی رئیس یوفا در حالی به استانبول دعوت شده که مورینیو در خطر محرومیت طولانی مدت قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار سویا و آاس رم در فینال لیگ اروپا 2022/23 پس از تساوی 1-1 در جریان بازی سرانجام با برد سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید. ژوزه مورینیو، بازیکنان و هواداران رم پس از این بازی به شدت از قضاوت آنتونی تیلور ناراضی بودند. مورینیو در‌ پارکینگ ورزشگاه و هواداران رم در فرودگاه بوداپست به این داور جنجالی توهین کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به ادعای روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، آنتونی تیلور و خانواده‌اش را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا به استانبول دعوت کرده است، این در حالی است که ژوزه مورینیو ممکن است برای چهار بازی اروپایی در فصل 24-2023 محروم شود. فابیو لیکاری، خبرنگار این روزنامه نوشت که چفرین با دعوت از تیلور و خانواده‌اش می‌خواهد تا حمایت کامل یوفا از او و جامعۀ داوری را نشان دهد. طبق گزارش گاتزتا و همچنین کوریره دلو اسپورت، یوفا معتقد است که آنتونی تیلور قضاوت خوبی را در فینال لیگ اروپا به نمایش گذاشته است. به اعتقاد آنها بازوی فرناندو بازیکن سویا در حالت طبیعی قرار داشته و این بدان معناست که برخلاف اعتراضات رمی‌ها و شخص مورینیو، آنها مستحق پنالتی در نیمه دوم نبودند. هرچند اریک لاملا باید در وقت اضافه کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد و از زمین بازی اخراج میشد.

گاتزتا مدعی است که یوفا از رفتار مورینیو در فینال و در طول فصل بسیار ناراضی است و او و کادر فنی‌اش در طول فصل 15 کارت قرمز دریافت کرده‌اند. تحقیقات یوفا در مورد اقدامات مورینیو در بوداپست ممکن است تا یک ماه طول بکشد، اما طبق گفته گاتزتا، سرمربی سابق اینتر ممکن است برای چهار بازی ابتدایی لیگ اروپا در فصل 24-2023 محروم شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی