|

طلسم جام حذفی برای 3 ستاره استقلال می شکند؟!

آرش رضاوند ، عارف غلامی و ارسلان مطهری 2بار با استقلال به فینال جام حذفی رسیده اند اما هر دو بار ناکام بودند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم جام حذفی فوتبال ایران اما در دو حضور گذشته خود در فینال با هدایت فرهاد مجیدی از کسب جام ناکام مانده و نایب قهرمان شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ آبی‌پوشان که آخرین قهرمانی خود در جام حذفی را در سال 1396 و با هدایت وینفرد شفر جشن گرفتند، بعد از آن در دو سال متوالی با مشقت‌های فراوان به فینال رسیدند، اما در بالا بردن جام عاجز ماندند. استقلال در فینال سال 98 مقابل تراکتور شکست خورد و در سال بعد مقابل فولاد در ضربات پنالتی بازنده شد تا نتواند جام بگیرد.

حالا از جمع بازیکنان کنونی استقلال 4 بازیکن هستند که همراه با آبی‌پوشان به فینال حذفی رسیده‌اند؛ سیدحسین حسینی، عارف غلامی، آرش رضاوند و ارسلان مطهری 4 بازیکنی هستند که با پیراهن استقلال در فینال حذفی بازی کرده‌اند.

در این بین حسینی در سال 96 که تیم قهرمان شد، کنار آبی‌پوشان بود و سابقه فتح جام حذفی را دارد، اما غلامی،‌ رضاوند و مطهری با پیراهن استقلال موفق به قهرمانی در جام حذفی نشده‌اند! درباره رضاوند ذکر این نکته قابل توجه است که در فصل قهرمانی فولاد با برد مقابل استقلال، رضاوند قرضی به قرمزهای اهوازی پیوسته بود و در حالی قهرمان حذفی شد که استقلال نتوانست جام بگیرد.

حالا رضاوند، مطهری و غلامی که در دو فینال گذشته این رقابت ها در سال‌های 98 و 99 با پیراهن استقلال بازی کرده‌اند،‌ دوست ندارند ناکامی‌شان دربالا بردن کاپ به سه بار برسد و همه توان خود را خواهند گذاشت تا بتوانند در این فینال تیم خود را برنده کنند و در نهایت جشن قهرمانی در حذفی بگیرند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها