|

سرمربی محبوب و پیشین پرسپولیس گزینه تیم ملی امید!

در حالی که قلعه نویی اصرار دارد مجتبی حسینی سرمربی تیم ملی امید شود، گزینه جدید کاشانی برای این پست، قطبی است.

لینک کوتاه کپی شد

جلسه شب گذشته حبیب کاشانی با مسئولان فدراسیون فوتبال بی نتیجه به پایان رسید چرا که امیر قلعه‌نویی همچنان اصرار دارد مجتبی حسینی سرمربی پیکان به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی شود اما نظر حبیب کاشانی به هیچ وجه روی این مربی مثبت نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ حبیب کاشانی که پیش از این با انتخاب مجتبی حسینی مخالفت کرده بود، چند گزینه لیگ برتری نظیر ساکت الهامی، محمد ربیعی و مهدی تارتار را در جلسه های قبلی مطرح کرد اما وقتی با مخالفت امیر قلعه نویی مواجه شد و بحث همکاری با یحیی گل محمدی یا علی دایی را پیش کشید که اولی مورد موافقت قرار نگرفت و مورد دوم نیز تنها در حد حرف باقی ماند.

اما کاشانی این بار هم برای آن که تن به مجتبی حسینی ندهد، گزینه جدیدی معرفی کرد؛ افشین قطبی که سابقه همکاری با حبیب کاشانی در پرسپولیس را دارد.

فعلاً حبیب کاشانی اصرار به این دارد که سرمربی تیم ملی امید را باید خودش انتخاب کند اما فدراسیون می گوید اولویت با امیر قلعه نویی است و گزینه‌ای که مورد تایید امیرقلعه نویی باشد باید هدایت تیم ملی امید را برعهده بگیرد. این در حالی است که کمیته ملی المپیک اعلام کرده فدراسیون فوتبال باید به حبیب کاشانی اختیار تام بدهد.

شب گذشته امیر قلعه نویی به صورت آنلاین در جلسه شرکت کرد، جلسه‌ای که بی نتیجه ماند و حالا قرار است در جلسه بعدی موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی جمع بندی شود چرا که کمیته ملی المپیک از فدراسیون فوتبال قول گرفته حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت سرمربی جدید تیم ملی امید را معرفی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی