|

چرا برنامه لیگ به ضرر استقلال و به نفع پرسپولیس است!

پیشکسوت استقلال: عجیب است که نایب رئیس فدراسیون می‌گوید بازی‌ها باید در 3هفته همزمان باشد سازمان لیگ کار خودش را می‌کند و انگار نه انگار

لینک کوتاه کپی شد

مهدی فنونی‌زاده، بازیکن قدیمی استقلال درباره انتقاد باشگاه استقلال از برنامه‌ریزی هفته بیست‌وهشتم اظهار داشت: این چه معنی می‌دهد که سه تیم بالای جدول که در کورس هستند بازی‌هایشان را همزمان برگزار نکنند! این توافق با فدراسیون صورت گرفته و نایب‌رئیسش دستور این کار را داده اما عده‌ای دیگر حرف‌های رئیس فدراسیون را زیر پا می‌گذارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: وقتی قنبرزاده در تلویزیون گفت باید هر سه هفته پایانی همزمان باشد چه لزومی دارد که بازی‌های استقلال و سپاهان در این هفته یک روز زودتر از پرسپولیس برگزار شود؟ مگر خون پرسپولیسی‌ها قرمزتر از بقیه است که بازی‌شان دیرتر از استقلال و سپاهان برگزار شود؟

بازیکن سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: همان‌قدر که تیم‌های استقلال و سپاهان نباید از نتیجه بازی پرسپولیس خبردار باشند پرسپولیس هم نباید از نتیجه بازی این دو تیم مطلع باشد. اگر جدول را ببینید سه تیم بالای جدول هر کدام یک امتیاز با هم فرق دارند و این ثابت می‌کند که نتایج رقابت‌های سه هفته آخر خیلی حساس است و می‌تواند روی قهرمانی این فصل تاثیر مستقیم داشته باشد. وقتی پرسپولیس بداند استقلال و سپاهان چه نتیجه‌ای در هفته بیست‌وهشتم گرفته‌اند قطعا می‌تواند با برنامه‌ریزی به مصاف پیکان برود.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: چرا یک نفر دلیل این اتفاق را به زبان نمی‌آورد؟ یک نفر پاسخ نمی‌دهد؟ چرا یک نفر نمی‌گوید به فلان دلیل نتوانسته‌اند بازی‌ها را همزمان برگزار کنند؟ چرا هیچ‌کس جوابگوی این ملت نیست؟ هوادار استقلال ۴۸ ساعت است که در این باره سوال می‌کند.

فنونی‌زاده تاکید کرد: بیژن طاهری از آقایان سوال پرسیده ولی کسی جواب نمی‌دهد. باشگاه استقلال بیانیه می‌دهد اما هیچ‌کس پاسخگو نیست. یک مرتبه بگویید به کسی ربطی ندارد. آقایان اگر استقلال و سپاهان چنین خواسته‌ای دارند برای این است که آن‌ها هم در همین لیگ بازی می‌کنند و اگر مسابقاتی برگزار می‌شود به خاطر همین تیم است چون باشگاه‌ها رکن اصلی رقابت‌ها هستند.

وی ادامه داد: جای تاسف است که این رفتارها در روز روشن علیه تیمی انجام می‌شود که لااقل بیش از ۳۰میلیون هوادار در ایران دارد و میلیون‌ها نفر در خارج از کشور منتظر نتایجش هستند. سال قبل استقلال قهرمان شد و خیلی‌ها زانویِ غم بغل گرفتند و عزادار شدند. حالا عده‌ای نمی‌خواهند دوباره جام را در دستان کاپیتان تیم استقلال ببینند. به آن‌ها فشار آمده است.

فنونی‌زاده در ادامه با اشاره به بازی پیش روی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال باید کار خودش را بکند. من مطمئنم اگر شرایط را از این هم برای استقلال و ساپینتو سخت‌تر بکنند باز هم این بچه‌ها پا پس نمی‌کشند. این بچه‌ها بدون پول با این‌همه مشکل و باشگاهی که هیچ‌کس هوایش را ندارد این طور برای هواداران زحمت می‌کشند.

وی اضافه کرد: وزیر ورزش که مثلا رئیس مجمع باشگاه استقلال است هیچ حرکتی برای این تیم نمی‌کند. راحت روی حرف وزیر ورزش حرف می‌زنند و جایی که سجادی گفته تا آخر فصل مدیران باشگاه در این مجموعه حضور دارند می‌گویند دو هفته دیگر مدیران استقلال عوض می‌شوند! اصلاً معلوم نیست در وزارت ورزش چه می‌گذرد. چرا این‌قدر همه علیه تیم استقلال هستند؟ واقعا خدا به داد این هوادار و تیم برسد. اما مطمئنم استقلال در نهایت با وجود همه این نامردی‌ها در هر دو جام قهرمان می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی